6

554 24 6
                                    


După câteva ore

Toby: Când Slender a întrebat cine ia dat foc la biblotecă, eu și Jeff am sărit pe fereastră și nu ne-am oprit până în celăsat orași! (Abținduse din râs)

Eu: Nu cred! Chiar ați făcut asta ? (Zâzând)

Jeff: Yes! Tipm de două lunii, nu am riscat să ne întoarcem!

Masky: A fost așa liniște în conac, fără ei.

Ah! Mă dor obrajii de la cât am râs, nici nu mai îmi aduc aminte când am fost atât de veselă mult timp. Ben, Toby și Jeff, mă fac să râd iar Masky și Hoodie sunt super de treabă, și scumpa de Sally e surioara pe care mi-am dorit o mereu. Iar pentru niște criminali în serie șunt foarte de treabăt, admosfera de aici e mult mai veselă și festivă față de cea, din conacul acelor ticăloșii fără suflet! Defapt chiar mă întreb cum vor reacționa, atunci când își vor da seama că am plecat, și nici nu am vro intenție să mă mai întorc vrodată în acel loc! Acei băieții sunt morții pentru mine, sau m-ai bine inexistenți!

La conacul Sakamaki

Pov. Ayato

Stau pe canapeaua din hol de câteva ore încercând să ador, dar în zadar al dracu somn nu vine! Și cred că motivul pentru asta este fincă încă îmi e sete! Mă ridic de pe canapea și dau buzna în camera lui Pancake, dar nici o urmă de ea încep să o caut pestetot prin conac dar nici o urmă de ea, unde mama dracu a mai dispărut acum, oare după ce sa trezit o fi mers la lac ? Cobor înapoi jos și acolo dau de frații mei dar și de nesuferiți de Mukami, singuri care lipseau erau Subaru și Kou.

Eu: Știe vrunul din voi pe unde e Pancake ? Îmi este sete.

Kanato: Nu am mai văzut-o de când ne-am întors de la liceu.

Azusa: Poate e la lac ?

Subaru venind la ei: Nu este, am fost acolo cu Kou și a-și fi văzut-o.

Shu: De ce erai tu la lac cu Kou ?

Subaru: Voiam să îl înec în lac, dar a fugit în pădure.

Yuma: POFTIM!!??

Cei doi încep să se certe după cinci minute își face apariția și Kou, având o față de parcă ar fii văzut o fantomă.

Kou: No să vă vină să credeți ce am găsit în mijlocul păduri! (Șocat)

Eu: Sper că pe Pancake.

Kou: Hm, cum nu! Știți cu toții de arătarea aia The Rake, care se plimbă prin pădurea asta ? Ei bine în pădure am dat peste cadavrul său!

Laito: Wow, ești sigur că era el ?

Kou: Mai ști tu o altă arătare, umanoidă în pădurea asta ?

Laito: Nu!

Kou: Păi și atunci!

Reiji: Hmm, chiar mă surprinde că cineva a fost destul de puternic, să îl poată ucide!

Ruki: Și eu sunt surprins. Arătarea aia umblă prin pădurea asta de când eram copii!

Kou: Și asta nu e tot, când m-am apropiat de el mirosul sângelui era încă proaspăt, semn că a fos omorât de curând!

Reiji: Ăsta e un semn, că ar trebui să fim atenți când intrăm în pădure, orice sau oricine la omorât pe The Rake, trebuie să fie încă în pădure așa că de acum trebuie să avem mare grijă când mergem la vânătoare de sânge, mai ales acum că Yui a dispărut.

....

✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum