18

401 21 2
                                    

Pov. Sally

După ce am lăsat biletul la ușă, am fugit înapoi în pădure. Dar nici nu am întrat bine că, dau peste Artemis și păre supărată.

Eu: Hey, Sis cum ești ?

Artemis: Sally, îmi poți esplica și mie motivul pentru care, te-ai dus la acel conac ? (Nervoasă)

Eu: N-am vorbit cu nimei, doar i-am lăsat lui Ayato, un bilet să nu se mai apropie de baltă!

Artemis: Bine, sper că ai fost destul de clară în bilet.

Eu: Am scris cu sânge, m-am gândit că așa o vor loa în serios.

Artemis: Mh... acum vino, e gata micul dejun. (Neutră)

Din nou este așa, defiecare dată când vine vorba de vampiri din acel conac, Artemis parcă devine altă persoană! Chiar nu înțeleg ce sa întâmplat, de este așa ?

Eu: Ăm... Artemis de ce îi urăști așa de mult, pe acei vampiri ?

Artemis: Hm...

Din nou privirea aceia fără viață, cred că era de așteptat ? Toți am întrebato de ce îi urăște atât de mult, dar defiecare dată privește în gol și nu arată nici furie nici tristețe în acea privire, defapt nu arată pic de emoție!

Artemis: Sa întâmplat acum un an, ...a fost așa brusc habar naveam, ce mă aștepta!

Eu: Eh...!

Artemis: Bărbatul care ma găsit după ce am fost loată de lângă tata, ma crescut ca pe propia lui fiică. Într-o zi a fost nevoit să plece în altă țară, ...dar pe mine nu ma putut loa, ...așa că am fost trimisă la acel conac, unde i-am întâlnit pe ei! ...Timp de un an de zile am fost, punga lor cu sânge! ...zi după zi nu făceau alt ceva decât să îmi provoage chin, și lacrimi. ...însă ce mia dat curajul să fug a fost asta!

Își desface bandajul de la gât, lăsând la vedere o cicatrice în formă de colții.

Artemis: Cel care mi-a lăsat această cicatrice, este Ayato vampirul pe care l-ai cunoscut la baltă. ...în noaptea în care mi-a făcut asta, a fost noaptea în care l-am întâlnit pe tata și am venit la conac, ...totuși poate că trebuie să le mulțumesc, dacă nu erau ei nu a-și mai fi devenit o criminală. ...dar tot nu îi voi ierta pentru ce mi-au făcut, și cum m-au tratat ...de aceia dacă îl voi întâlni pe unul din ei prin apropierea bălții ...li se va alătura soldaților!

Privirea din ochii ei, nu mai era lipsită de emoții era una ...durere. Nu îmi vine să cred că Ayato ia făcut asta, când am vorbit cu el păre o persoană bună căreia îi lipsește acea fată, trebuie să fi fost doar minciuni!

Eu: Nu pot să cred că țea făcut asta, când l-am cunoscut părea să fie o persoană bună, mai alesc când vorbea despre acea fată.

Artemis: Acea fată sunt chiar eu, ce o fi spus atunci ar putea fi adevărat da sau nu, dar niște cuvinte frumoase nu pot șterge un an întreg de suferință și umilință!

✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum