9

514 29 9
                                    

Dimineața la conacul Sakamaki

Pov. Ayato

Mă trezesc și primul lucru pe care îl fac este să merg în pădure, pentru a o căuta pe Pancake. Știu că nu sa aruncat în lac, dacă ar fi făcut asta Subaru și Kou ar fi găsit-o aseată, deci nu mai rămâne decât să o caut prin pădure și orași. Intru tot mai mult în pădure până când simt un miros de cadavru, mai înaintez puțin și dau peste cadavrul lui The Rake, care era mâncat de corbii. Măcar acum știu sigur că Kou nu a mințit, când a spus că ia găsit cadavrul în pădure, totuși sper să nu mă întâlnesc cu cel care ia făcut asta! Mai merg puțin până când ajung la balta morților, denumită așa de oarece în urmă cu 600 de ani, în ea și au pierdut viața peste 100 de soldații, balta este plină de scheletele lor, însă nimeni nu știe cum și au pierdut viața. Nici măcar eu sau frații mei, de oarece asta sa întâmplat înaite să ne naștem noi. În fine mă așez la trunchiul unii copac oftând nervost, unde ar fi putut să dispară așa ? Îmi las capul pe spate și dintr-o dată, aud o voce supțire. Mă uit de unde sa auzit vocea, și văd un ursuleț de pluși! Bun cred că m-am țăcănit!

Eu: T-Tu vorbești ? (Uimit)

Ursulețul: Sunt un ursuleț posedat, normal că vorbesc! Mă numesc Charlie, și îmi caut umplutura care mia căzut după ce câinele lui Jeff, a sărit pe mine aseară. A-și vrea că mutilatul ăla să își țină jeavra în lesă, când sunt eu prin preajmă. În orce caz pe tine ce te aduce aici, credeam că vampiri vânează tot noaptea ca și noi ?

Eu: Stai ''noi,, ? Tu locuiești cu acei criminal din creepypasta ?

Charlie: Așa e, în orce caz eu am plecat. A și dacă vezi niște umplutură care arată așa, să ști că e a mea!

Charlie pleacă și la fel o fac și eu până când, nu dau peste cineva mai periculos din grupul ăla de criminali în serie. Ajung înapoi acasă și merg în camera lui Pancake, poate găsesc vreun indiciu despre unde ar putea fi. Încep să mă uit prin sertare și dulap, i-ar la un moment dat îi găsesc jurnalul!

Eu: HAHAHAHAHA! Ea chiar ține un jurnal ? HAHAHA! Chiar trebuie să văd ce a scris aici! (Rupe lacătul și începe să citească)

Dragă jurnal, cu fiecare zi pe care o petrec aici, simt că cedez! Ayato și frațilui devin din ce în ce, mai agresivi cu mine și îi i-au tot mai mult sânge!

Bun! Abea am citit câteva rânduri, și deja simt că nu mai pot de râs! Frate cât de penibilă este fata asta, bine credeam că e penibilă și înaite, dar acum este cu adevărat o fraeră! Voi râde de asta mulți ani de acum, după ce mă mai opresc din râs încep din nou să citesc.

A-și vrea să știu dece se comportă așa cu mine, oare de ce mă urăsc atât de tare, cu ce le am greșit ? A fost o greșală să cred că pot fi prietenă, cu niște mâncători de sânge ca ei. Ar fi trebuit să îi trup în bucăți încă de când i am cunoscut, nu ar fi trebuit să rămân atâta timp aici, doar pentru că m-am îndrăgostit de Ayato!

....

Bun, gata și acest capitol voi mai posta unul mai târziu. Bay bay.

✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum