Ayato: Nu ai ce să îmi demonstrezi, fincă TU nu ești Yui!
Ayato chiar crede că râd de el, dar îl înțeleg. El chiar suferă după mine, i-ar după ce l-am rănit zilele trecute, este convins că vreu să îl fac să sufere și mai mult. Erma gata să îi dovedesc că nu mint, dar fix atunci îmi sună telefonul!
Eu: Alo ? ...Jane ? ...eu n-am...! ...nu țipa la mine! ...CE A FĂCUT!? ...bine vin acum! (Închide telefonul) Jeff să vezi ce îți fac! (Nervoasă)
Ayato: Oare să întreb ?
Eu: Mai bine nu! Terminăm discuția altă dată, acum mă duc să omor un mutilat!
Mă transform în umbră și pornesc repede acasă, fix când eram gata să îi spun lui Ayato totul, sa găsit Jeff să îi facă o baie lui Smile! ...Dar poate că mi-a făcut un serviciu ? Ayato și frații lui m-au chinuit timp de un an, ...timp de un an am suferit și plâns, acum este rândul lor să sufere! ...Dar nu doar pentru moartea mea, dar și pentru "moartea,, unuia dintre ei, și eu știu exact pe cine voi alege! Ajung la conac și deschid ușa puternic, pentru a vedea circul de pe lume! Smile fugea prin toată casa, ud loarcă și plin de spuma i-ar Jeff fugea după el, urmat apoi de Jane care avea o sfoară în mână. Ben și Toby erau legați fedeleși, cu firele de la consolă iar Sally și Clooky se chinuiau să îi dezlege, în timp ce Mascy și Hoodie filmau și râdeau.
Eu: Toată lumea să ...ÎNCETEEEZEEEEE!!!! (Lovește din picior)
În acel moment toată lumea se oprește instant, chiar și Smile care alergă spre mine și se oprește în fața mea, dând vesel din coadă.
Eu: Am fost plecată doar o jumătate de oră, cum mama dracu a-ți reușit să faceți dezastrul așta într-un timp atât de scurt, și unde este tata ?
Clooky: A trebuit să plece în iad, pentru a discuta ceva cu Zalgo, imediat după ce am terminat de mâncat. Și fără tine sau el pe aici, ...păi poți vedea ce e aici.
Îmi pun ambele mâin în păr, oftând greu. Într-un fel dezastrul ăsta de aici ma oprit, din ai povesti totul lui Ayato.
Eu: Sally, Clooky și Jane dezlegați pe băieții. Jeff du-te și shimbăte, apoi îi vei ajuta pe Mascy și Hoodie la curățenie, drept pedeapsă că nu au făcut nimic pentru a vă ajuta. I-ar eu îi voi termina baia lui Smile.
Nimenii nu a comentat cu nimic, înafară de Jeff care mi-a urat multă baftă, la spălarea lui Smile. I-am mulțumit și am urcat sus cu Smile, iar ceilalții sau ocupat de ce le am spus. După 20 de minute termin de îi făcu baie, și îl usuc. Nu înțeleg de ce lui Jeff îi este atât de greu, să îi facă baie ? La mine a fost cuminte, bine ma stropit puțin dar nu ma băgat în cadă cum îi face lui. Cobor jos urmată de câine, fericită să îi văd pe băieții făcând curat până să se întoarcă tata, totuși mă întreb ce a trebuit să discute cu Zalgo așa de urgent ?
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfic🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...