La petrecere.
Nina: Jeffry, hai să dansăm!
Jane: Nu te grăbi surioară, el dansează cu mine!
Nina: So creezi tu!
Mascy: Și a început!
Jane: Jeff, cu cine vrei să dansezi ?
Jeff: Eo m-am cărat de aci! (Fuge afară)
Nina: După el!
Eu: HAHAHAHAHA!
???: Nu te plictisești, cu cei trei.
Mă întorc iar lângă mine, era o fată brunetă cu ochii verzi.
Eu: Bună, tu trebuie să fi Galateia ?
Galateia: Da eu sunt, tu ești fiica lui Slender ?
Eu: Da, sunt Artemis mă bucur să te cunosc.
Galateia: Asemenea, wow arăți exact ca mama ta!
Eu: Ai cunoscut o pe mama ?
Galateia: Nu personal, dar a fost prietenă bună cu mama.
Cordelia: Zamira și cu mine, ne-am cunoscut când eram de vârsta voastră, și am devenit prietene bune. Îmi este foarte dor de ea, cum îți e și ție.
Cordelia vine lângă noi, privindumă puțin îndurerată. Chiar nu minte când spune că îi este dor de mama, și adevărul este că nu este așa de rea cum o spuneau băieții. Hm, se pare că după ce sa căsătorit cu Zalgo, a devenit o persoană mai bună, și chiar pare fericită cu el. Richter mi-a spus că ea nu a fost fericită, după ce sa măritat cu Karl dar o înțeleg, nici eu nu a-și fi fericită lângă un bărbat care nu mă iubește, și respectă!
După câteva ore.
A venit și timpul să plecăm, petrecerea a fost grozavă! Eu și Galateia, am vorbit tot timpul, ba chiar avem câteva lucruri în comun. Am vorbit foarte mult și cu Cordelia, mi-a povestit ogrămadă de lucruri pe care le făcea împreună cu mama, dar sau oprit după ce s-au născut tripleții, bine ea nu mi-a spus nimic de băieții, sau că ar mai avea alții copii. Dar mi-am dat seama, că nu vrea să aducă vorba despre ei sau Karl, o înțeleg nici mi-e nu îmi place să mai aduc vorba despre fii ei. În comparație cu sora lor, ei chiar nu știu ce înseamnă să îți pese de cineva sau de sentimentele acestuia. După ce am ajuns acasă m-am schimbat în pijamaua, mea din mătase neagră.
Și amturnat sânge proaspăt într-un pahar.
După am mers la Ayato, au trecut destul de multe ore de când nu a băut sânge, trebuie să fie însetat. Dacă vă amintiții am spus că în această săptămână, îl voi tortura ceia ce am și făcut. Dar în fiecare dimineață și seară, îi aduc câte un fahar de sânge proaspăt, până acum nimenii din conac nu șa dat seama, de prizonierul meu nici măcar tata. Ajung în temniță și îl văd pe roșcat holbânduse la tavan, merg lângă el și mă așez pe marginea patului. Da un pat, nu am vrut să îl țin prins de perete, sunt eu rea dar nici chiar așa. Astfel i-am spus un pat dar încă era legat cu lanțurii la mâinii, folosindumă de abilitatea mea, fac sângele din pahar să plutească sub formă de șarpe și il bag ușor pe gât.
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...