Filmul sa terminat, mă uit la ceas și văd ca mai este o oră până la miezul nopții, așa că decid să merg în biroul tatei. Bat la ușă, i-ar tata îmi spune să intru, deschid ușă și îl văd pe tata stând lângă un manechin pe care se aflo un kimono frumos.
Eu: Tată, kimono-ul asta...
Tata: Da, este cel pe care îl purta mama ta când am întâlnit o, vreu să îl porții în noaptea asta.
Încep să plâng și îi s-ar în brațe, tata mă strânge protectiv și îmi șterge lacrimile.
Tata: Te las să te schimbi, după ce ești gata vino jos.
Dau din cap afirmativ și tata iese afară din birou, mă apropi de kimono și îl îmbrac. Era puțin cam mare de mine dar nu va fi așa pentru mult timp, mă uit la ceas și văd că mai sunt 40 de minute, ies din birou și merg jos unde tata mă aștepta lângă ușă. Merg lângă el și ne teleportăm în fată bălții.
Tata: Trebuie să stai în lumina lunii, iar cel mai bun loc din pădure este la baltă. Lumina lunii este mai puternică aici.
Eu: Bine tată, dar ceilalții nu vin ?
Tata: Nu voi rămâne nici eu, acest lucru trebuie să îl experimenteazi singură. Nu trebuie să te temi tot ce ai de făcut, este să stai în lumina lunii și să te gândești la ceva care te liniștește.
Eu: Bi-Bine tată. (Emoționată)
Tata își ia formă umană și îmi zâmbește cald, îi zâmbesc înapoi și ne îmbrățișăm strâns, tata se teleportează înapoi acasă, lăsândumă singură. Cum mai am o jumătate de oră ezaminez puțin locul, și observ mormântul de care mi-au spus, mă apropi de el și rămân uimită! Pe el chiar scria numele meu vechii, și chiar erau și mulții trandafirii aduși, Sally spunea adevărul! Ayato chiar ma iubit și chiar îi este dor de mine, însă niște trandafirii aduși aici și câteva cuvinte drăgute, nu îmi vor vindeca cicarticele fizice și nici pe cele emoționale! Dacă Ayato chiar își arată iubirea, prin durere și umilință mai bine mă crede moartă! Încă țin la el foarte mult, dar nu vreu să fiu lângă cineva care mă va trata ca pe un obiect! În timpul în care eram cu ochii ațintiți spre mormânt, nici nu remarcasem că luna devenise mai strălucitoare. Îmi închid ochii și încep să respir adânc, lăsând razele argintii ale lunii să mă învăluie. Am începit să simt cum părul meu începe să leviteze, și cum scântei de lumină zburau în jurul meu. Când îmi simt părul că nu mai levitează, îmi deschid ochii și îmi privesc reflexia din apă. Părul meu ajunsese până la pământ, iar kimono-ul îmi era perfect. Nu mai eram vechia eu cea care se reflecta în apă, și era o fată care le va arăta tuturor cât de puternică și sângeroasă este, care nu va mai lăsa niciodată pe nimeni să o calce în picioare! Mă teleportez la conac unde sunt întâmpinată de toții, Sally vine în fugă la mine și îmi sare în brațe. Iar Jeff și E. Jack mă ezaminau din cap până în picioare, atunci mă enervez și fac o mișcare din mână i-ar o rază de lumină in lovește și aruncă în perete.
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfic🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...