Pov. Artemis
Oky! Chiar îmi vine greu să cred tot ce a spus Sally! Doar cu câteva ore până să fug în plădure, Ayato ma lovit apoi ma mușcat așa de tare, în cât acum am o cicatrice în forma colților lui pe gât! Și acum aflu de la Sally că îmi aduce florii la un mormânt, pe care tot el la pus acolo!? Îmi vine foarte greu să cred asta, trebuie să o văd cu ochii mei ca să cred! Dacă spusele ei sunt adevărate atunci, mâine îl voi găsi la acest "mormânt". Ajungem acasă, după ce ne spălăm și schimbăm de hainele pline de sânge, ne așezăm la masă. Tata este un bucătar foarte bun, acum știu de la cine am moștenit pasiunea pentru gătit.
《Aut: Pasta nu am inventat o, am găsito pe net. Și la fel și cu data pe care am pus-o, în urmă cu câteva capitole ziua de naștere a lui Yui, este pe 26 Iunie.》
Slender: Înaite să mâncăm vreu să fac un anunț.
Toby: Hey Slender, nu anuța doar vorbește.
Tata îi dă un tentacul peste ceafă, și Toby cade de pe scaun i-ar noi începem să râdem, iubesc locul ăsta, mai ales toate glumele și momentele amuzante de la masă.
Tata: Dacă domnul Rogers a terminat, vă pot anunța ce se va întâmpla în noaptea asta la miezul nopții, bine ce i se va întâmpla lui Artemis.
Eu: Cum! Tată mă speri...
Tata: Sta-i liniștită draga mea, nu trebuie să te temi. În noaptea asta este solstițiul lunii, luna va fi mai mare și strălucitoare. I-ar tu vei ajunge la axcensiune find pe jumătate Iocay, al lunii ca mama ta în moaptea asta acea jumătate, se va arăta i-ar puterile tale vor deveni mai mari.
Eu: Cum adică "se va arăta" ?
Tata: Părul tău va deveni alb și va fi mult mai lung, și desigur îți va crește și pieptul.
În momentul când Jeff, aude că îmi va crește și pieptul fața lui devine una perversă și își mușcă buza. Ghinionul lui este că stăte lângă mine, unde ridic farfuria cu mâncare fierbinte, și io pun în cap! Jeff țipă de durere și fuge de la masă.
Tata: Mersi, credeam că îl folosesc din nou pe post de mop!
Îi zâmbesc tatei apoi începem să mâncăm, după ce am terminat am mers în living unde plănuiam să ne iutăm la un film de groază, fincă mai erau trei ore până la miezul nopții.
Masky: Bine, la ce film vreți să ne uităm ?
Eu: Ce ziceți de 'The cure of LA LLORONA'. Am auzit că e bun.
Hoodie: Sună bine.
Masky: Bun, ăsta să fie.
Masky, dă drumul filmului și începm să ne uităm, mai puțin Ben care îi tot acoperea fața cu perna. Dar chiar dacă eu l-am propus mai mult m-am gândit, la ce se va întâmpla la miezul nopții și cum voi arăta diferit Ayato nu mă va recunoaște mâine, e chiar foarte bine așa pot ști sigur că tot ce a spus Sally este adevărat, și lui chiar îi este dor de mine fincă mie îmi este puțin dor de el.
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...