Eu:...C-Cum ?
Tata: Știu că acel loc nu îți trezește decât, amintiri neplăcute. Dar este necesară prezența amândurora, altfel a-și fi mers singur fără să te mai supăr.
Eu: Dar de ce vrea să ne vadă ?
Tata: Unul din fii lui, a fost omorât în urmă cu o săptămână, și frații lui cred că de tine.
Serios! Acum după atâțea ani, îi pasă de fii lui!? Și cum au dedus așa de repede că am fost eu, până la urmă nu sunt singura criminală din pădurea asta. Dar n-au decât să mă acuze de ce vor, eu nu voi mărturisi nimic!
Eu: Prea bine, n-am nimic de ascuns. Să mă întrebe ce vor! (Hotărâtă)
Tata își ea formă umană, și ne teleportează la conacul Sakamaki. Doar văzând acest loc, mă trec toții fiiori! Respir adânc și intrăm, în living erau băieții alături de tatăl lor, în momentul când ei mă văd mă privesc cu multă ură și dispreț! Chiar le este dor de Ayato, mă surprinde înaite tot ce făceau era să se certe, pe sângele meu. Acum că el nu mai e îi simp lipsa, separe că este adevărat, nu prețuiești ceva decât după ce nu îl mai ai.
Laito: TU! Tu l-ai omorât, vrăjitoareo!
Laito vroia să mă prindă de gât, dar mă transform în umbră și, îl lovesc pe la spate aruncândul în perete.
Eu: Ușor colțișor, poate că micul meu avertisment, va fi loat în serios acum!
Reiji: Deci chiar tu ai fost, criminală nenorocită!
Tata: Ai grijă cum vorbești...!
Eu: Este în regulă tată, are dreptate ...chiar sunt o criminală care se scaldă, în sângele victimelor de și ...uciderea unui vampir nu se consideră crimă! (Privire serioasă)
Privirile băieților nu schițau decât frică, acum nu mai sunt așa duri! Chiar nu știu de ce am fost așa blândă cu ei, nu sunt decât niște nemernici care îi consideră pe oamenii, niște jucării pe care le pot folosi și lăsa când vor ei ...M-AM SĂTURAT!!!
Karl: Slender, noi doi pară ne înțelesesem că, criminalii tăi nu voi veni pe teritoriul nostru!
Eu: Al vostru ? Tata este aici cu mult înaite să te naști, băutor de sânge!
Karl: Cum îndrăznești! Nu așa se vorbește cu un rege!
Eu: TU ...nu ești rege pentru mine! Nu ești nimic! Poate că pentru vampiri, ești un rege ...dar pentru mine, ești doar un nimic!
Karl se enervează și își scoate sabia, îndreptândo spre mine. Fără vro urmă de teamă, imi folosesc tehnica pe care am mai îmbunătățito, și îl pun la pământ. Mulțumită antrenamentelor cu tata, acum pot controla sângele doar cu mintea fără să mă mai folosesc de mâinii.
Karl: Ce se întâmplă!?
Tata: Artemis poate controla sângele oricui, asta făcând o mai puternică decât mine sau Zalgo.
Tata se teleportează acasă, însă eu mai rămân puțin.
Eu: Acum că a-ți văzut de ce sunt în stare, vă mai zic ultima dată ...stați departe de BALTĂ! Sper că am fost destul de clară. (Se teleportează)
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...