???: Oh, mă tem că nu este așa drăguță!
M-am întors brusc, doar pentru a da ochii cu o creiatură umanoidă, cu ghiare imense și ochii strălucitori!
Eu: Tu cine, și ce ești ? (Fără pic de teamă în glas)
Creatura: Numele meu este The Rake, sunt o creatură venită chiar din adâncul iadului! I-ar tu țeai semnat sentința la moarte, intrând în această pădure!
Eu: Âah. Hmm da cum spui tu, acum dacă ai terminat cu introducerea asta inutilă eu îmi voi continua mai departe plimbarea. (Cu glasul plictisit și sarcastic)
Rake: Nici măcar nu ești speriată.... Deloc! (Uimit)
Eu: Asta pentru că n-am de ce să mă tem.
Rake: Hm! Atunci să vedem cât de curajoasă vei mai fi, după ce te rup în bucăți. (Lunduși avânt)
Văd cum arătarea se pregătea să sară pe mine, însă a făcut o mare greșală. Este timpul să îi arăt lumi ce știu și cum am vrut mereu să fiu! Chiar în secunda când The Rake era gata să mă atace, îmi întind mâna spre el acesta oprinduse și mișcânduse exact ca o marionetă, iar eu sunt păpușarul.
Rake: Ce mi-se întâmplă!?
Eu: Asta li se va întâmpla tuturor celor care îndreznesc să mă rănească!
Îi controlez ambele brațe forțândul să și le înfigă în gât! Astfel căzând jos într-o baltă de sânge, și bănuiesc că vreți să știți cum pot face asta ? Ei bine nici eu nu știu cum, am descoperit că pot face asta în urmă cu câțiva ani. Și i am dat numele de stăpânirea sângelui, cu această tehnică pot controla fiecare venă și mușchii din corpul unei ființe. Încă nu stăpânesc pe deplin tehnica dar odată ce o voi face, voi putea controla orice vietate sau persoană! Însă la început nu eram mândră că pot face asta, și nu îmi doream să o fac! De aceia nici nu am folosit o pe băieții, dar acum mulțumită lor îmi doresc mai mult ca oricând să pot controla tehnica!
???: Eu te pot ajuta.
Îmi întorc capul iar lângă trupul fără viață a lui The Rake, se afla chiar..... Sl-Slenderman!
Eu: Nu-mi vine să cred, chiar ești legendarul Slenderman! În carne și oase! (Uimită)
Slender: Na și spune chiar legendar, dar sunt surprins că mă cunoști.
Eu: Nu este adoleșcent, care să nu fi auzit măcar o dată de tine. Ai spus că mă poți ajuta să stăpânesc mai bine tehnica ?
Slender: Desigur, te pot învăța asta și chiar mai multe, însă va trebui să te muți în conacul meu.
Woaw! Să trăiesc în conacul lui alături, de criminalii din creepypasta și să devin ci eu la rândul meu una de-a lor! Păi cum să îl refuz, m-am săturat să fiu fata slabă și credincioasă de care își bat toți joc, este timpul să devin ce mi-am dorit mereu!
Eu: Slender hai să mergem. (Cu zâmbetul pe buze)
Slender: Foarte bine, dă-mi mâna.
Fac cum mi-a spus și îl prind de mână, și credețimă că nu am nici cel mai mic regret!
Slender: Este timpul să îți vezi noua casă.
Va urma....
Gata și al doilea capitol vă înformez că vor fi destule schimbări, inclusiv noi faze amuzante.
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Hayran Kurgu🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...