16

451 20 3
                                    

După câteva zile la conacul Sakamaki

Pov. Ayato

Loam micul dejun cu frații mei, până când unul din servitori vine la noi cu o scrisoare în mână.

Dominic: Îmi cer iertare pentru că, vă deranjez în timpul mesei. Dar am găsit o scrisoare înfiptă cu un cuțit, în ușă adresată stăpânului Ayato. (Îi dă scrisoarea)

Desfac repede scrisoarea, și rămân ușor speriat după ce am văzut ce scrie!

Reiji: Ne spui și nouă ce scrie, sau te vei holba în continuare la ea ?

Eu: "Ayato tu și frații tăi veți muri dacă mai veniți la mormânt, STAȚI DEPARTE DE BALTĂ!,,

Laito: Atât ? (Un pic speriat)

Eu: Da, doar Stați departe de baltă, cu majuscule... Si cu sânge. O_O!

Subaru: Și cum are scris numele tău pe ea, bănuiesc că ști cine a trimiso ?

Eu: Da, este un bilet de avertizare, de la Sally fiica cea mică a lui Slenderman.

Kanato: De unde o cunoști tu pe fiica lui ?

Eu: Am cunoscut o când am fost la mormânt, în urmă cu câteva zile.

Shu: Oky, de ce ne avertizeaza ?

Eu: Sally, Are o soră mai mare care urăste, enorm de mult vampiri! I-ar cum balta este pe teritoriul lui Slenderman, bănuiesc că nu vrea să ne vadă pe acolo.

Kanato: Dar mormântul lui Yui, este acolo!

Eu: Creezi că nu sunt conștient de asta!? Însă oricât de tare mă doare să o spun, dar nu ne mai putem apropia de acea baltă de-acum!

Subaru: Să nu îmi spui că îți este frică ?

Eu: O ba da, o spun! Voi nu aveți idee cât de periculoasă este acea fată! Chiar îmi pare rău, dar dacă va fi să mor nu vreu să fie din cauza unei psihopate! Deja am o rană din cauza ei!

Laito: Stai! Vrei să spui că ea e cea care te-a înjunghiat în pădure ?

Dau din cap afirmativ, și plec în tăcere de la masă în living. Urăsc gândul că nu îi m-ai pot vizita mormântul. Dar după ce am întâlnit o pe Artemis și mi-a spus cât de mult urăște vampiri, ma surprins că ma lăsat în viață în acea noapte! Însă nu am întrebat-o și din ce motiv îi urăste atât de tare. Ea este un Iocay care poate controla sângele și umbrele. Și chiar nu a-și vrea să o supăr, sau să dau ochii cu tatăl ei! Chiar îi mulțumesc lui Sally că ma avertizat înainte să merg eu sau unul din băieții la mormânt, totuși sper că acest lucru nu va dura prea mult, și îi voi putea duce din nou florii întregului meu din rai. Și cine știe poate să mă înțeleg mai bine cu Artemis ? Chiar dacă aproape că ma omorât, am simțit la ea ceva familiari și unic. Într-un fel... Chiar... Chiar mi ar plăcea să o revăd, și să am șansa să aflu de ce urăște așa de mult vampiri ? Nimeni nu urăște ceva fără un motiv, și chiar ași vrea să aflu motivul ei.

✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum