Ayato: Mh... văd că de data asta nu mai porții talismanul. (Încordat)
Eu: Eh! Da m-am gândit să nu îl port prea mult, nu a-și vrea să îl rup sau să îmi cadă de la gât, când îmi ciopârțesc victimele.
Ayato: Înțeleg... (Speriat)
Eu: Oh, hai măi! Chiar așa de tare te-am speriat atunci ?
Ayato: Mi-ai străpuns stomacul cu mâna goală, și mai amenițat că mă omorî dacă mă mai apropi de baltă! Fără supărare, dar cred că este normal să mătem de tine, chiar dacă modul cum te îmbraci mă înnebunește, într-un mod pe care nu îl pot exprima!
Ultimele cuvinte chiar nu m-au surprins, de când am ajuns la axcensiune, am purtat numai haine provocatoare. (Poza de la media) Și chiar dacă sunt o criminală sângeroasă, și l-am amenițat destul de serios cu moartea, asta nu îl oprește pe Ayato să saliveze după mine. Bine și înaite era așa, dar acum o face pentru pentru trupul nu sângele meu. Îl văd cum se întoarece find gata să plece, dar mă teleportez în fața lui și mă pun peste el, asta îmi aduce și mai mult aminte de acea noapte. În care mi-am dat seama că am sentimente pentru el, și da încă am chiar dacă am o cicatrice în forma colților lui pe gâtul meu, nu ma oprit să îl iubesc. Mă uit la fată lui care era una stângenită, cred că asta este prima dată pentru el când este pus la pământ de o fată.
Eu: Ști pentru un băutor de sânge, ești destul de drăguț.
Mă aplec spre fată lui gata să îl sărut, dar brusc mă împinge și se pune deasupra mea, mă uit în ochii lui și văd durere și regret.
Ayato: Nu pot...! Nu pot face asta, când inima și mintea mea sunt numai la ea! Yui însemna foarte mult pentru mine, dar nu știu cum este iubirea, și regret asta! ...Regret că nu știu cum e, regret că nu i am putut arăta cât demult o iubesc, regret ...regret că nu mai pot fi lângă ea. (Îi curg două lacrimi)
Din ochii lui verzi ca zmaraldul, au început să curgă lacrimii de durere, lacrimii pe care nu am crezut că le voi vedea vrodată în ochii lui! Ayato chiar suferă după mine, asta înseamnă că tot ce ia spus lui Sally, a fost sincer și din inimă! Asemeni lui încep să plâng, și îl i-au în brațe strâns. Chiar dacă am început să omor oamenii fără milă încă am sentimente.
Eu: Ayato uită-te la mine, sunt eu ...sunt Yui!
Ayato: Ce ai cu mine!?
Eu: Eh...!
Ayato: Înțeleg că urăsti vampiri, dar ce nu pot înțelege este de ce vrei să îți bați joc, de mine în halul ăsta! ...Tu nu ești Yui, ea este o persoană bună care nu ar rănii nicodată pe nimeni, i-ar tu ești o criminală ce se scaldă în sângele oamenilor care, au ghinionul să te întâlnească!
Ne ridicăm amândoi în capul oaselor, dar rămânem tăcuți pentru câteva clipe. Pe chip îmi apare un mic zâmbet și mă lui la ei.
Eu: Ai dreptate, nu sunt cum a fost ea pentru că mi am schimbat, părerea despre lumea în care trăim. Dar de ce ai nevoie să îți demonstrez că sunt ...bine am fost Yui ?
Va urma...
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...