„Dobre, poďme si naliať čistého vína. Som zmätená. Neviem, čo chcem. Môj život je jedna veľká skladačka. A ja ťa fakt ľúbim, len teraz ti to možno nedávam tak najavo. Často rozmýšľam nad Maxom. A nad Jess s Tomom. A nad tým, čo bude so mnou ďalej. Občas ,predtým , ako zaspávam, mám pred očami tú nehodu. Vidím to auto a cítim sa, akoby som padala. Ako v tú noc. Srdce mi zrýchlene bije a oblieva ma studený pot. Max mi urobil toľko zlých vecí, ale aj tak je v mojom srdci. Má v ňom malinkú časť, aj keď som sa ho z tade snažila vytlačiť. Urobila som voči nemu kamennú stenu, ale nie je tak pevná, ako som si myslela. A mrzí ma, že ti asi nedávam, čo by si očakával. Tiež chcem, aby sme boli šťastní. Len neviem, čo robiť. Prepáč mi to."
James ma iba objal a ja som sa rozplakala. Moje slzy boli horúce a zanechávali mokré cestičky na mojich lícach.
Max:
Mám pocit, že sa môj život zlepšuje. Konečne vstávam s dobrou náladou a teším sa na Paige. To dievča mi naozaj prirástlo k srdcu. Moje ranné zamýšľanie prerušil zvonček a tak som vstal a išiel tvoriť. Čert ju spomeň.
„Ahoj," objal som ju.
Zaštebotala iba dobré ránko a vošla dnu. Nebolo to vôbec otravné, ak si to myslíte. Bolo to láskavé. Konečne som mal pocit, že niekomu na mne záleží.
„Mám šišky a kávu. Viem, že nie sme v Amerike, ale neviem, čo presne ráno jedávaš."
Roztomilá. Malinké iskričky jej šľahali v oboch očiach.
„Šišky sú skvelé," pousmial som sa.
Sadli sme si spolu za barový pult a začali jesť. Nebolo v pláne stretnúť sa, ale nenamietal som.
„Čo ideme dnes robiť?" upriamila na mňa jej zelené oči a odhryzla si z marmeládovej šišky.
Dobrá otázka.
„Neviem, chcela by si niečo špeciálne?"
No musíte uznať, že sa už zlepšujem v tých rozhovoroch.
„Chcela by som sa naučiť hrať biliard."
„Rád sa toho chopím," žmurkol som na ňu.
Išli sme do jedného malého podniku, kam veľa ľudí nechodí. Väčšinou tu bývajú díleri alebo ľudia, ktorí sa s nimi majú stretnúť. Ale je to tu celkom útulné. Paige sa netvárila veľmi nadšene, čo som však celkom chápal.
„Neboj sa, poď," chytil som ju za ruku a viedol do zadnej časti, kde bol spomínaný biliard.
„Čo si dáte?" prišla k nám čašníčka, ktorú určite poznám.
Pozrel som sa najprv na Paige, ktorá sa tvárila zmätene.
„Ja si dám pivo a dáme," odmlčal som sa.
Fakt neviem, čo by chcela. Víno, kávu, pivo, niečo tvrdšie?
„Ja si dám mojito."
Čašníčka sa iba zasmiala a odišla dozadu.
„Čo?" pozrela sa na mňa dosť nepekne, keď nechápala, prečo sa smiala.
„No vieš, toto nie je zrovna bar s miešanými nápojmi."
Postupne som jej vysvetlil pravidlá tejto stolovej hry a ona vyzerala veľmi odhodlane.
„Dáma má prednosť," šepol som a začali sme hrať.
V ruke som držal vychladené pivo a pozoroval Paige, ktorá sa tuho zamýšľala, ako ide pokračovať v hre.
„Max," ozvalo sa za mnou a mňa priklincovalo k zemi.
YOU ARE READING
Zachráň ma✅
RomanceTretia časť príbehu Miluj ma! Životy dvoch mladých ľudí spojené osudom boli rozprávkovo krásne až do osudného plesu. Max opäť Kate ublížil a sklamal najhorším možným činom a tým jej roztrieštil srdce na tisíc kúskov. Rozhodol sa preto,že navždy od...