Kate:
Vystúpil z neho Max a Jerry. Jess sa ale netvárila prekvapene a tak o tom asi vedela. Nespomínam si, že by mi o tom povedala, ale ja som si už zvykla. Keď som ho uvidela , naskočila mi husia koža, ale cez bundu ju nebolo vidno. Čakala som, čo sa bude diať. Začal sa zvítavať, zoznamovať a debatovať.
Nakoniec prišiel ku mne, jemne ma objal a pošepkal mi : „Rád ťa vidím."
Odvetila som niečo v zmysle že aj ja a to bolo všetko. S Jamesom si iba podali ruky a ich pohľad sa mi vryl do pamäti. Ako dva býky, ktoré idú bojovať. A ja som v strede medzi nimi.
Jerry bol tiež vysmiaty ako z divých vajec a keď ma zbadal, poriadne ma vystískal a dodal : „Je fajn ťa práve nemusieť zachraňovať, keď ťa unesú."
Zasmiala som sa a spoločne sme mierili ku chatkám. Nebývali sme všetci spolu, čo bolo na jednej strane asi aj dobre. Ja spolu s Jamesom, Hannou a Khloe sme bývali v najväčšej chatke, čomu som sa veľmi tešila. Bola som spolu s mojimi babami a zároveň aj s Jamesom, takže sa nemohol sťažovať, že s ním netrávim čas. Jess a Tom mali súkromnú apartmánovú chatku, ktorá bola dosť ďaleko od nás, takže ich aspoň nebudeme počuť v noci. No a Max a Jerry mali tiež vlastnú chatku, ale trochu bližšie než naše hrdličky.
Bolo niečo po siedmej, kým sme sa ubytovali a vybalili. Baby robili skvelú atmosféru, púšťali hudbu a ja som sa ochotne pridala. James sa určite chytal za hlavu, že čo sa to deje, ale jeho smola. Spoločne sme absolvovali aj večeru, ktorá sa skladala z niekoľkých chodov a mne oči jedli na každú stranu. Bol to skutočne gastronomický zážitok, ale tá kačka sa nedá nespomenúť. Po večeri sme sa dohodli, že o siedmej sa stretneme pri vírivke, ktorá bola kúsok od nás. Zobrala som si plavky a išla do kúpeľne. Samozrejme, James vošiel dnu a skoro ma pretiahol na záchode. Naozaj. Ale pekne milo som mu vysvetlila, že nech nestvára hlúposti a dala si na seba župan a žabky. Baby mali na sebe to isté a kým sa James ešte chystal, urobila som nám fotku. Chýbala tam ešte Jess, ale bola to pekná spomienka. Keď sme boli všetci, vydali sme sa ku vírivke. Pripomínam, bol november a my sme mali obuté iba žabky. Rozbehli sme sa, aby sme neprimrzli k zemi a za chvíľu sme boli tam. Keďže ostatní ešte nedorazili, vošli sme do vírivky bez nich. Užívala som si to, ale nie na dlho, lebo sa to tam začalo plniť. Poslední prišli naši chlapci. Jerry sa vopchal ku Hanne, ktorá sa očividne nebránila. A hádajte kam sa dal Max? Hneď vedľa mňa. Na druhej strane bol James. Ja hovorím, že som zver medzi dvomi lovcami.
Situácia nebola taká uvoľnená, ako by mohla byť, ale nebolo to až také zlé. Naliali sme si šampanské a pripili si na krásnu svadbu. Bublinky boli božské a uvoľnili mi stuhnuté krčené svaly. Ponorila som sa ešte hlbšie do vody a užívala si jej teplotu. Mali sme presklené okno a vďaka nemu sme mohli vidieť celú panorámu, aj keď iba v tieňoch, lebo už bolo šero. Jess si dala iba nejaký nealko koktail, ale my ostatní sme sa neočakávane rozbehli a už sa otvárala druhá fľaša. Debatovali sme aj o svadbe, ja som občas zatvorila oči a nechala sa unášať šumom reči a vody.
Niekto ma však chytil za stehno a pošepkal : „Nespi."
V sekunde som otvorila oči a ako som sa zľakla , zošmykla som sa celá do vody. Myslela som si, že to bol Max. Dostala som sa nad hladinu a vypľula vodu. Všetci sa zabávali, no mne veľmi vtipne nebolo. Ani Max sa nesmial, čo ma dosť prekvapilo. Myslela som si totiž, že to on ma chytil za stehno a James to vedel. Jeho zlosť v očiach mi zobrala dych a už som čakala , že mi urobí scénu. Od tejto chvíle sa jeho nálada pohybovala na nulovom bode. Na jednej strane mi ho bolo ľúto, trochu som ho uzemňovala, odstrkovala, ale jeho správanie bolo zvláštne. Nevedela som, či je to kvôli Maxovi alebo mu už úplne šiblo, ale nechcela som to vôbec riešiť. Dohodli sme sa, že pôjdeme ešte do sauny a potom sa začne zábava. Dala som si dole plavky a zabalila sa do plachty. Zuby mi drkotali od zimy, takže sauna bola skvelý nápad. Bolo tu viacero druhov, ja som sa vybrala do tej bylinkovej , kde prišli aj baby a nakoniec aj Max. Ležala som hore a stekala zo mňa voda. Bolo mi strašne horúco už o pár minútach. Nebolo to veľmi príjemné, ako to opisujú vo filmoch, lebo ja mam narozdiel panický strach, že mi tam dôjde kyslík a umriem tam v tom teple.
YOU ARE READING
Zachráň ma✅
RomanceTretia časť príbehu Miluj ma! Životy dvoch mladých ľudí spojené osudom boli rozprávkovo krásne až do osudného plesu. Max opäť Kate ublížil a sklamal najhorším možným činom a tým jej roztrieštil srdce na tisíc kúskov. Rozhodol sa preto,že navždy od...