Ako sme vošli, srdce mi bilo ako splašené. Bál som sa po prvé, že tu stretnem Ellie. Od tej noci sme sa nevideli, pretože sme sa obaja hanbili. Uznali sme za vhodné, že sa nebude už vídať. Po druhé, čo ak tu bude Kate aj so svojím princom? Ako snažím sa byť v pohode, ale neviem, ako by som zareagoval.
Sadli sme si do boxu pri okne a ja som nepotreboval ani lístok s ponukou. Paige si niečo vybrala a potom ho vrátila na pôvodné miesto. Našťastie, prišiel k nám nejaký čašník, ktorý bol červený až po uši. Občas som si užíval, keď som stretol takýchto zahanbených zajačikov, ktorý ledva vykokcú jednu vetu. Objednal som nám a konečne sa rozhodol venoval Paige. Dozvedel som sa, že má brata, ktorý je o dva roky starší než ona. Dosť som sa vypytoval na Sage Publishing, však chápete. Vraj sa zaúčala v ten deň, keď bol ten ples. Kate mi spomínala nejakú novú babu, ktorá tam má prísť, ale to je už aká náhoda, že je to ona. Možno ani Kate nepozná.
„Ešte sa ti chcem ospravedlniť, že som sa tak dlho neozýval. Viedol som vnútorný boj sám so sebou, čo robiť. Nechcel som ťa raniť alebo ti dávať falošné nádeje. Musel som si to všetko urovnať v hlave, chápeš."
Vyjadrovanie emócií mi už ide jednoznačne lepšie.
„Ja sa nehnevám, Max," poláskala moje meno na jazyku.
Chytila ma za ruku a dodala : „Napokon si sa ozval a to sa mi ráta."
Potešila ma. Verím, že nepatrí medzi hysterky.
Odviezol som ju domov. Bývala v krásnom dome mimo mesta. Plot bol tvorený z kríkov a bránička bola medená. Červená strecha bola viditeľná už z diaľky. Cestičku od brány ku dverám tvoril chodníček z kameňov. Pred dverami naľavo bola mála teraska so stolom a stoličkami, grilom a lehátkom. Pri predstave, ako sa tu opaľuje, som sa musel krotiť. V dome vládla tma, čo naznačovalo, že asi býva sama. Bol som dosť zmätený sám zo seba a vedel som, že je načase ísť domov.
„Ďakujem za pozvanie a za večeru. Bavila som sa," venovala mi krásny úsmev, ktorý roztopil ľad na mojom srdci.
Akože nie úplne celý, ale maličkú časť neho.
„Ďakujem, že si ho prijala."
Pristúpil som o krok bližšie k nej, skúmal každý detail jej tváre. Bola naozaj krásna a nemala na sebe tri kilá make-upu. Zadíval som sa jej do očí, ktoré boli ako tráva na jar. Žiariaco zelené. Videl som jej malé iskričky, ktoré sa v nich odrážali. Všetko sa zrazu zbehlo veľmi rýchlo a pocítil som jej pery na mojich. Chutila presne tak, ako voňala. Ovocný sad. Jej teplé pery pritisnuté na mojich. Niečo sa vo mne pohlo. Nemal som zrazu také výčitky. Jej ruky sa mi ocitli vo vlasoch a moje sa premiestnili na jej boky. Srdce mi bilo ako splašené, čo to so mnou preboha robí. Po dobe, ktorá bola nekonečne dlhá kvôli zásobe kyslíka, ale zato veľmi krátko na to, aby som ju celú ochutnal. Obaja sme sa v sekunde usmiali, popriali si dobrú noc a ja som odfrčal na mojom aute domov.
Kate:
Na ďalší deň som bola už pokojnejšia. S Jamesom sme sa rozprávali málo, každý rozmýšľal nad svojimi problémami a tak nejako sme o nich spoločne nehovorili. Bola som dosť napätá, či to Jess konečne povedala Tomovi. Obhrýzala som si nechty a pozerala telku.
„Čavelo, už si to povedala Tomovi?" vyklopila som na Jess otázku, ktorá mi dosť dlho vŕtala v hlave.
„Áno. Prijal to asi ešte lepšie ako ty a ja dokopy. Reálne sa teší. Chcela som ti o chvíľu volať. Ideme urobiť maličkú barbacue párty. Tak príď aj s Jamesom. O tretej vás čakáme."
ESTÁS LEYENDO
Zachráň ma✅
RomanceTretia časť príbehu Miluj ma! Životy dvoch mladých ľudí spojené osudom boli rozprávkovo krásne až do osudného plesu. Max opäť Kate ublížil a sklamal najhorším možným činom a tým jej roztrieštil srdce na tisíc kúskov. Rozhodol sa preto,že navždy od...