Max:
Nakukli sme dnu a uvidel som jeho tvár. Nemohol som tomu uveriť. Myslel som, že to môže byť hocikto, ale on ma nenapadol.
„Jess pozri sa," naznačil som jej perami.
Jej reakcia bola zhíknutie.
„Leo? To nemôže byť pravda," čudovala sa.
Ja som si myslel, že je za mrežami. Otočil som sa k Jess, ktorá však bezhlavo vtrhla dnu do miestnosti. My s Jerrym sme ju kryli, ale nechceli sme ísť za ňou, lebo ak by sa niečo dialo, môžeme útočiť.
„Ty si sa úplne zbláznil? Čo to, dočerta, vyvádzaš! Uniesol si moju kamarátku, preskočilo ti!"
Jej krik bol počuť na celý dom. Policajti stále nechodili, čo ma dosť znepokojovalo.
„Môj plán vyšiel. Konečne ťa tu mám ako na tanieri. Vedel som, že zavolá tebe a ty prídeš. Takže sa posaď milá Jess a za odmenu môže Kate ísť."
Krv mi stuhla a čakal som, čo sa bude diať.
„Choď, ja si to tu vybavím," mykla rukou Jess, akoby sa práve nestala zajatkyňou.
Kate vyšla z miestnosti a keď nás uvidela, skoro opäť vykríkla.
„Pokoj," povedal som jej a postavila sa k nám.
Nedávala najavo žiadne emócie.
„Si v poriadku?" opýtal som sa jej.
„Ako-ako si vedel. Ako si ma našiel, nerozumiem," koktala.
Objal som ju, vedel som, že zažíva veľký šok a snažil som sa ju upokojiť.
„Ďakujem," dostala zo seba po chvíli a opäť sme sa sústredili na to, ako sa z tejto šlamastiky dostať.
Jess nebola vôbec vydesená.
„Môžem dostať vodu?" opýtala sa dosť príkrym tónom.
Leo jej vyhovel a o chvíľu Jess rozkazovala všetkým v miestnosti.
„Takže, čo odo mňa chceš?" opýtala sa Jess veľmi zásadnú otázku.
„Vysvetlenie," precedil cez zuby Leo.
„Stačilo zavolať, nie unášať moju kamarátku."
„Si tehotná s tým...Tomom?" Jess iba prikývla.
„Nerozumiem tomu, nemilovala si ma?"
Ajajaj. Jess si povzdychla a Kate ma chytila za ruku a od napätia mi ju stáčala.
„Ako to môžeš povedať? Milovala som ťa celým srdcom a potom si ma zradil. Robil si odporné veci a ja som ťa už nechcela v mojom živote. Teraz som šťastná, idem sa vydávať a budeme mať bábo, vlastný dom. Prosím ťa, nechaj ma na pokoji," vravela z duše.
„Ja ťa stále milujem," zaúpel hlavný únosca.
„No to mi je ľúto, určite tu bude žena, ktorá ocení tvoje stránky ako unášanie ľudí, úteky z väzenia a drogy, ja mám radšej iné hodnoty."
„Odpustila si mi aspoň?"
„Odpustila, ale nezabudla," to boli jej posledné slová, postavila sa a odišla z miestosti.
Čudoval som sa, ale nechal ju ísť.
Chvíľu sme čakali, či pôjde niekto za Jess, ale Leo prevrhol stôl aj s vecami a iba si vložil tvár do dlaní. Potichu ako myšky sme sa vybrali teda za ňou. Prekvapivo si cestu pamätala veľmi dobre a tak sme nestrácali ani minútu. Kate ma pustila a išla za Jess. Boli asi tri metre pred nami a tak som nepočul o čom sa bavili. Ja som jedným očkom kontroloval Jerryho, ale vyzeralo, že tá gebuzina na neho viac nepôsobí. Konečne sme sa dostali do domu ,vonku už vládla noc. Všimol som si, že Kate ešte stále trochu kríva. Nasadli sme do auta, teda aby som bol presný, Kate ku Jess a Jerry ku mne. Tak veľmi by som chcel sedieť veľa nej, vedieť, ako sa cíti, čo všetko sa stalo. Ešte predtým, ako sme odišli, sme volali ešte raz policajtov a dali im anonymný tip, kde sa nachádza utečenec z väzenia Leo. Potom iba zapišťali pneumatiky a my sme rýchlo odišli.
YOU ARE READING
Zachráň ma✅
RomanceTretia časť príbehu Miluj ma! Životy dvoch mladých ľudí spojené osudom boli rozprávkovo krásne až do osudného plesu. Max opäť Kate ublížil a sklamal najhorším možným činom a tým jej roztrieštil srdce na tisíc kúskov. Rozhodol sa preto,že navždy od...