Max:
Bol som nenásytný. Prislal som moje pery na jej krk a na konci ju slastne uhryzol. Cítil som sa ako zviera . Ona sa nevzpierala, iba občas vzdychla od rozkoše. Páčilo sa jej to a to ma vyburcovalo ešte viac. Hodil som ju na posteľ a pomaly jej vyhrnul šaty. Mala krásne dlhé nohy, ktoré by jej mohla závidieť nejedna modelka. Keď mala na sebe len topánky s podpätkom, chytil som ju za ruky a ona si kľakla k posteli. Zadívala sa na mňa zdola a jej tmavý pohľad hovoril za všetko. Šikovne mi rozopla zips a začala ma uspokojovať. Chytil som jej vlasy a očami vyvracal hore.
„Li-sa," na viac som sa nezmohol.
Ležali sme v posteli, obaja dosť unavení z celého dňa a tento večer to iba zaklincoval. Lisa sa ku mne trošku túlila a prstom mi robila malé krúžky po hrudi. Zdala sa mi nejaká zvláštna. Akoby ju niečo trápilo.
„Si v pohode?" ukazovákom som jej nadvihol hlavu, aby mi hľadela do očí.
„Áno," vyjachtala.
Bál som sa, že som jej ublížil.
„Naozaj?" hľadel som na ňu vyľakane.
„Mhm," šepla a zaborila si tvár do mojej hrude.
Ach, ako je to dávno, čo som takto ležal s Kate. Myšlienky na ňu ma stále boleli. Tak veľmi mi chýbala. Jej vôňa, jej úsmev, jej uštipačnosť. Taká žena nie je na každom rohu.
„A ty si v pohode?" vrátila mi úder Lisa.
„Mhm," napodobnil som ju.
Asi ťažko by som jej to všetko vysvetlil. Teda, aspoň som si to myslel.
„...ona bola, no iná. Výnimočná. Keď sme sa spoznali, bola taká milučká, nevinná. Chalani si zo mňa uťahovali , ale musel som priznať, že tráviť čas s ňou bola najlepšia voľba. Bola nevyspytateľná, vždy si išla za svojim. Mohol som sa jej otvoriť, počúvala ma a chápala. Cítil som sa pri nej výnimočný a nie až tak zlý. A takto to išlo ďalej, keď..." vyrozprával som nakoniec Lise celý príbeh o Kate.
Od prvého dňa až po ten ples. Napäto ma počúvala, občas sa ma niečo opýtala, ale vyzerala, že ju to naozaj zaujíma. Keď som skončil, ľútostivo sa na mňa pozrela a mňa ešte viac prepadol ten pocit, že mi niečo tají.
„Je mi to celé ľúto. Ale možno sa vaše cesty opäť stretnú," pousmiala sa.
Mal som chuť začať bliakať, že ak sa stretnú, vôbec to nepomôže, lebo ma nenávidí. Všetko, čo som jej urobil, ako som jej ublížil. Jednoducho sa tá bolesť, ktorú som jej spôsoboval, nedá ani opísať. Ale ona bola silná, vždy mi dala šancu. Dala šancu nám. A teraz, keby som sa jej chopil všetkými desiatimi a na inú ani nepomyslel, už je neskoro. Samá irónia. Vitajte v mojom živote.
Ráno bolo zamračené, ba vyzeralo, že ide pršať. Nebo bolo obrazom mojej duše.
„Ahoj," vykukla z kuchyne Lisa a ja som zacítil vôňu raňajok.
Bol som hladný ako vlk a tak som si išiel umyť zuby, hodil cestou niečo na seba a už bol pri Lise, ktorá robila vajíčka a slaninu. Uvaril som nám kávu, prestrel a spoločne sme sa najedli.
„Spalo sa ti dobre?"
Moja zlatá, naposledy sa mi dobre spalo veľmi dávno. Ešte keď som nebol taký vôl a nepodviedol Kate.
„Ale áno a tebe?"
Viedli sme konverzáciu, ktorá bola nevinná.
„Vieš o tom, že chrápeš?" podpichla ma Lisa.
BINABASA MO ANG
Zachráň ma✅
RomanceTretia časť príbehu Miluj ma! Životy dvoch mladých ľudí spojené osudom boli rozprávkovo krásne až do osudného plesu. Max opäť Kate ublížil a sklamal najhorším možným činom a tým jej roztrieštil srdce na tisíc kúskov. Rozhodol sa preto,že navždy od...