Sziasztok! Bocsánat ha vannak benne hibák.
-Rosalie Neumann. Holnap karácsony, te pedig még mindig dolgozol? Megőrültél?
-Hello Stark! Csak be ugrottam ezt oda adni. Már itt sem vagyok.-mondtam kezébe nyomva a borítékot.
-A konyhában van Natasha a Kapitány és az ikrek. Mielőtt el mész nézbe a hozzájuk.-mondta majd a borítékot felsértve sétált el előlem. Lassan elindultam a konyha felé majd az ajtóban megálltam.
-Mi az ikrekkel, Bartonnál töltjük a karácsonyt.-mondta Nat mosolyogva.
-Tényleg?-kérdezte a kapitány mosollyal az arcán.
-Igen. Clint meghívót minket.-mondta Wanda a poharát piszkálva, amiben tömény, vörös bor rongatózót.
-És ön Kapitány?-kérdi Pietro csendesen meglapulva a székében. Steve elmosolyodik és a száját össze préselve gondolkodik.
-Meglátogatom Buckyt.-mondja ki gyorsan majd le erőszakol néhány korty, vörös bort.
-Rosa.-vesz észre Wanda. Picivel később fel ócsultam majd rájuk figyeltem.
-Sziasztok!-köszönök beljebb lépve.
-Mond, hogy nem dolgoztál!-néz rám Nat. Mosolyogva meg rázom a fejem.
-Oké. Nem dolgoztam.
-Dolgoztál.
-Igen. Muszáj volt.-nézek rá. Fel állt elő vett egy boros poharat majd elém rakta és bele tőltötte a vér vörös finomságot.
-El kaptad őket?-kérdi még a poharamhoz nyúlok,ő pedig a sebet a szemöldököm felett figyeli. Bólintok.
-Mit csinálsz karácsonykor?-kérdi Wanda mosolyogva. Hümmögök egyet majd leteszem a poharat.
-Nem vagyok oda az ünnepekért és mivel a családtagjaim is messze vannak ezért..
-Nem fogsz dolgozni!-emeli felém fenyegetően a mutató ujját Nat.
-Nem fogok dolgozni.-nyugtatom.-Be vásárolok a kedvenc kajámból majd elindítom a kedvenc sorozatomat és ha nem sokára elkezdem..-nézek az órámra.-..nézni, holnap estére végzek is vele. A többit majd akkor ki találom.-mondtam zavarban. Csak én vagyok ilyen szerencsétlen, aki, így tőlti a karácsonyt.
-Szóval..-húzom meg a pohár tartalmát.-.. Boldog Karácsonyt nektek. Nekem most mennem kell. Sziasztok!-köszönök és lépek le, mielőtt bármit meghallanék amit nem akarok.
Pontosan azt csinálom, amit mondtam nekik. Kedvenc kaja, kedvenc sorozat. Kaja pipa, már csak el kell kezdenem nézni és az is pipa. Bár mielőtt ez össze jönne kopognak az ajtón. Sóhajtva kelek ki az ágyból és megyek az ajtóhoz.
-Steve?!-lepődöm meg az ajtó mögött lévő társamon, ahogy a kukucskálon, kinézek. Kinyitom és kérdőn nézek rá.
-Kapitány.-bólintok felé.-Eltévedt?-kérdem mosolyogva. Elneveti magát.
-Nem.-vakarja meg zavartan a tarkóját. Mivel látom, hogy biztos valami történt ezért be invitálom. Be megyünk a nappaliba és leülünk a bőrszínű fotelben.
-Szóval..miben segíthetek?-kérdem ujjaimat tördelve.
-Tulajdonképpen, gondoltam, hogy mi lenne, ha együtt töltenénk a karácsonyt?-kérdezi zavarában. Szemeim kikerekedtek. Kellett nekem beszélni a kajámról és a sorozatomról.
-Kapitány ha ez ezért van mert nincs jobb elfoglaltságom a sorozaton kívül és sajnálva vagyok, akkor..
-Nem!-szakít félbe. -Nem, nem azért jöttem. Csak úgy gondoltam.
-Hát ami azt illeti. Nincs fám se, díszek szóval..
-Szerezzünk be.
-Mi? Most?
-Igen.-nevet és fel áll a kanapéról.
El kezdtem nevetni, de ő csak nézett rám össze font szemöldökkel.
-Ne!-komolyodtam el és én is fel pattantam a kanapéról.-Komolyan gondoltad.
-Tessék.-nyomta a kezembe az egyik kicsi adó vevő készüléket.
-Minek ez?-kérdeztem elvéve tőle.
-Ezzel tartjuk a kapcsolatot.
-Nem bevetésre megyünk.-kuncogok.
-De. A karácsony ünnepének megtartásának, megmentéséért.
-Hát eléggé..
-Gagyi név? Tudom. Indulás! A boltok zárnak körülbelül egy óra múlva.-mondja az ajtó felé sietve.-Elmegyek fáért, te menj égőkért és egyéb cuccért.
-Te csak egy fát veszel, még én nekem egy csomó minden jut?-panaszkodom.
-Akarsz te fát vágni és idáig elhozni majd becipelni a lakásba?-kérdi egyik szemöldökét felhúzva. Elgondolkodom és végül arra jutok, hogy igaza van.
-Nem.
-Gondoltam.-neveti és elindulunk a karácsonyi akcióra.
Sebesen mentem az egyik bolt felé.
-Ott vagy már?-kérdi Steve a készülékből.
-Nem.-morgom majd át szaladok az út testen majdnem elütetve magam. Káromkodok és a boltba sietek.
-Hogy beszélsz? Mindent hallok.-szid le.
Megfogom egy lyukacsos, kék kosarat és elkezdek vásárolni.
-Kárácsonyi díszek.-motygom magamnak keresve azt a sort. Amint meglátom az üveg gömböket. Elé sietek és csak nézem a különböző színűeket.
-Milyen színűt vegyek?-kérdem Stevetől.
-Rosa!-elképzelem, ahogy csóválja a fejét. A kosárba dobok néhány pirosat, pár darab aranyat, zöldet, sárgát, kéket, lilát. Elindulok a boa díszekhez és abból is lökök a kosárba három hosszú, különböző színű darabot. Tovább megyek a füzérekhez amikből kiválasztottam egy nagyon hosszút majd a kosárba raktam. Lekapok egy facsúcs díszet az egyik polcról majd eszembe jut, hogy nem elég egy füzér. Vissza mentem még pár darabért majd a pulthoz megyek.
-Ennyi lesz?-kérdi a vörös hajú nő. Szét nézek a pulton ahol még más egyéb karácsony fa dísz helyezkedik el, különböző formákban. Rá nézek a nőre meg fogom a kosarat és szorosan a pulthoz nyomom. Lerakom a kezem és szó szerint, bele sodrom a kosárba a díszeket.
-Egy pillanat!-mondom és vissza rohanok egy világító szarvasért meg az ablak díszekért. Mielőtt vissza mentem volna a pulthoz, kiszúrtam egy ajándékot Stevenek. Téli pulcsi ami Amerika kapitányt ábrázol ahogy a fa alatt ül körülötte a Bosszúállókkal. Megmosolyogtatott és azt is lekaptam a válfáról. Oda szaladtam a pénztárhoz és vártam még mindent beszkrenel a gépbe. Úgy 10 perc után elmondja, hogy mennyit kell fizetnem. Felhúzott szemöldökkel nézzek rá.
-Ez rablás.-mondom majd át nyújtom a pénzt és vagy 4 szatyorral távozzok.
-Hogy állsz?-kérdem Stevetől.
-Egész jól.-lihegi. Be sietek a még nyitva lévő cukrászdába ami egyben étterem is. Ki választom a sütiket majd leadok egy rendelést. Negyed óra múlva onnan is távozok és boldogan szólok bele az adó vevőbe.
-Kész vagyok!-kuncogok.
-Mindent megvetél?-kérdi.
-Igen.
-Nálad találkozunk.-feleli. Amilyen gyorsan csak tudtam haza rohantam és elkezdtem ki pakolni. Felraktam az ablak felé a plusz füzéreket, rá raktam az ablakra a díszeket és ki akasztottam a világító szarvast is az ablakba. A nappaliban arrébb toltam, minden bútort, hogy legyen helye a karácsony fának a kajákat pedig ki raktam a tányérokra, ahogy a sütiket is. Steve ajándékát becsomagolom az otthon lévő minimális csomagoló papírba és berakom a szobába. Ebben a pillanatban nyílik az ajtó, amin Steve jön be a jövendőbeli karácsony fával. Be rakja a kikészített helyre majd elkezdjük feldíszíteni. Valami nem stimmelt aztán már rá jöttem mi.
-Steve, dől a fa!-kiáltom neki. Leveszek az egyik oldalról pár díszt majd a másik oldalra rakom. Már csak pár dísz maradt ki és a csúcs amit ha nagyon akarnám se érném el. Nyújtózkodom, de kezdem fel adni mikor Steve a nyakába vesz. Meglepődöm, de fel rakom a díszt és utána letesz. Ki megyek a kajákért majd egyensúlyozva velük be megyek a nappaliba. Leülünk a kanapéra és végig ámulunk a végeredményen.
-Megcsináltuk.-mondom mosolyogva.
-Meg.-nevet ő is.-Nézz fel.-mondja én pedig fel pillantok. Felettünk a csilláron ott egy fagyöngy.
-Ilyet nem is..-csodálkozom.-Steve!-esik le a dolog.
-Gyerünk Rosa.-nevet Steve. Lassan közeledek hozzá és egy rövid csókot váltunk. Majd egyre többet és hosszabbat. A végén felkap és a szobámban kötünk ki.
Reggel Steve mellkasán ébredtem. Mosolyogtam majd kimentem a konyhába. Egy kicsit ideges voltam, hogy talán neki nem jelentet ez az egész semmit.
-Min gondolkosz?-kérdi egy hang a hátam mögött. Megfordulok és a kómás Kapitánnyal találom szembe magam. Közelebb jön, kezét a derekamra rakja majd megcsókól.
-Steve.
-Hm?
-Csak ennyi volt?-kérdem félve a hangom megremeg.
-Megcsokolnálak, ha ennyi lett volna?-kérdi nevetve. Nevetek majd eszembe jut az ajándéka. Beszaladok érte és át adom neki. Mikor ki bontja nevet utána pedig megcsókol.
-Boldog karácsonyt!-mondom mosolyogva.
-Találó ajándék.-nevet. A kabátjához sétál és ki vesz belőle egy dobozt.
-Boldog karácsonyt!-mondja majd megcsókol és át adja. Kinyitom a dobozt melyben egy karácsonyfa medálal ellátott, nyaklánc pihen. Nevetek és most én csókolom meg. Hirtelen beszákítják a bejárati ajtót amin Tonyék lépnek be.
-Meg érkezett a felmentő sereg.-jönnek be a többiek. Clint családja is. A kapitánnyal eléjük merészkedünk, én zavaromban megvakarom a fejem majd Stevere nézek.
-Kapi?-kérdi Tony.-A fedő Story volt a sorozat?-kérdi tőlem.- Karácsonyi ajándék a baba gyártás is, igaz kapitány?-nevet Tony majd Nat lekever neki egy nagyot. Ezen mindenki nevetni kezdet. Beinvitáltuk őkét és elmeséltük a karácsony ünnepének megtartása, megmentését akciókat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel {Egypercesek} • 2018 - 2020 •
FanficMert mér' ne? Sok ilyen kis történet van a fejemben és gondoltam leírom. Ezen kivül híreket és képeket is fogok hozni nektek. Olvas bele!