(T/N)-. Te neved. (Ebben a részben nincs felesége se gyereke)
-Gyerünk! Gyorsabban (T/N)!-kiabált a kapitány. Az edzés már reggel óta tart te pedig már ki vagy fulladva. Most a lényeg, hogy volt két csapat. Te, Sam és Natasha egy csapatban voltatok még a másikban Tony, Clint és Peter volt együtt. A lényeg az egésznek az volt, hogy egy zászlót kellett megtalálnod. Mivel be van osztva, hogy melyikötök nyúlhat hozzá. Egy hatalmas erdős résznél voltatok és Natashát rég el hagytad még Samet már az elején. Szaladtál és próbáltál nyomokat keresni, hogy merre is lehet. Steve elmondott egy mondatot mielőtt elindultatok, amely segít megtalálni a zászlót. Csak hát alig emlékszel rá. Az egyik pillanatban egy háló talált arcon majdnem. Oldalra néztél és Peter ugrott le az egyik fáról.
-Nem akarlak nagyon bántani.-ment közelebb hozzád a fejét vakarva.
-Én sem.-mondtad és erő teljesen gyomorszájon rúgtad. Fájdalmasan fel ordított te pedig tovább szaladtál. Petert úgy tűnik le ráztad ezért meg álltál és pihentél egy kicsit. Oldalról zörögni kezdet a bokor amire fel kaptad a fejed. Az egyik pillanatban egy nyíl állt a fába ami közvetlenül a fejed mellett volt. Az illető fel egyenesedet és nagy mosolygásba kezdet.
-Tudod..ez egy edzés, de nem olyan amiben ki kell nyírni a másikat!-szidtad le.
-Tudhatnád, hogy sosem lövök mellé.-mosolygott tovább. -Te neked kell megszerezni a zászlót, igaz?
-Meg neked ha jól sejtem.
El nevezte magát, te pedig futni kezdtél. Már azt hitted le ráztad mikor oldalról neked ment így el terültetek a földön.
-Áú.-mondtad unott hangnemben.
-Készülsz valahova?-kérdezi miközben feléd tornyosodik és lefogja a kezed. Még mindig mosolyog majd az egyik pillanatban felhúzod a térded és megrúgod a férfiasságát. Fájdalmasan fel ordít és le gördül rólad.
-Igen.-mondod majd újra futni kezdesz.
Már megpillantottál egy mezőt amin ki volt tűzve a piros zászló. Elég messze van, de te akkor sem adtad fel futni kezdtél felé. Tony is fel tűnt az égen és mikor meglátott egyenes feléd kezdet repülni. Mikor oda ért fel kapott és a zászlóval ellenkező irányba kezdet vinni. Te pedig addig kecmeregtél még sikeresen ki estél a kezéből. A földet érésed egy bukfencel hárítottad.
-Miért van az, hogy Tonyn ott a páncél, Samnél a szárnya, Peternek a szuper ereje, Natashának a fegyverei, Clintnek meg a nyíla, nálam meg semmi!-szóltál bele az adóvevőbe. Tudtad, hogy a kapitány hallani fogja.
-Én szóltam, hogy válasz fegyvert.-szólt vissza a kapitány.
-Ohh persze. -mondtad szarkasztikusan.-Én kiszállok. -feleled majd komótosan elkezdesz vissza felé sétálni. Egy óra hosszádba telt, hogy vissza érj a központba. Ott vettél egy fél órás fürdést majd le mentél a konyhába kajálni ahol ott volt Clint.
-Szia.-köszön neked.
-Hali.
-Miért szálltál ki?-kérdezte majd a kezedbe nyomott egy bögre forró csokit. Tudja, hogy imádod.
-Szinte itt mindegyikőtöknek van szuper ereje nekem meg csak sima harcművészeti erőm van. -kortyoltál bele a forró italba.
-Neked is van szuper erőd. -mondta majd közelebb sétált hozzád.
-Például.-nyalod meg a felső ajkad ami a forró csokitól édes.
-Könnyen meghabarítod a férfiakat. -mondja és már nagyon közel áll hozzád.
-Igen? Ezt honnan veszed?-kérdezed csintalanul.
-Onnan, hogy én is férfi vagyok. -rakja a kezét a csípődre.
-Barton te fel nyitottad a szemem!-raktad le a bögrét.
-Tényleg?-kérdezi mosolyogva.
-Igen! El megyek most már pasizni.-mikor ezt ki mondtad a mosolya egyből le tőrlődött.
-Úgy látszik mégsem.-mondja egy cseppnyi szomorúsággal.
-De. Tudod van az a kigyúrt pasi. Vagyis hát nem is olyan kigyúrt csak jó kondiban van. Barna haja van, szeret mindent el viccelni. Tudod már kire gondolok?-kérdezed össze húzott szemekkel.
-Nem.
-Akkor folytatom. El képesztően helyes, rejtélyes és gyönyörű szeme van mely kíváló akár a sólyommé. Segítsek még?-kérded mosolyogva.
-Talán már sejtem.-mosolyodik el ő is.-Sőt talán tudom, hogy ki az. -húz magához közelebb a derekadnál fogva.
-Szerinted be jövök neki?-kérdezed rá téve a kezed a mellkasára.
-Még kérdezhetem tőle. -mosolyog majd vészesen kezd közeledni a szádhoz. Már az ajkaitok egymást súrolják és Barton abban a pillanatban rá is tapadt. Hosszú, lassú csókotok után felnéztél rá.
-Hű! Ez egy, igen?-kérdezed nevetve.
-Pontosan.-mondja majd újra megcsókol.Sajnálom, hogy alig vannak részek! Az egyik oka a suli a másik pedig, hogy nincsen ihlett. Ha gondoljátok, lehet kérni! Megpróbálkozom vele és ha azt mondjátok nem jó akkor nem csinálom úgy. Ha szeretnétek kérni üzibe írjatok rám. 😊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel {Egypercesek} • 2018 - 2020 •
Hayran KurguMert mér' ne? Sok ilyen kis történet van a fejemben és gondoltam leírom. Ezen kivül híreket és képeket is fogok hozni nektek. Olvas bele!