° Tony Stark °

2.1K 91 2
                                    


{18+}

Sóhajtva sétáltam ki a liftből, és egy megkönnyebbült mosoly kúszott az arcomra. Végre, végeztem a mai nappal is, amit nem is bánok.
Besétáltam a konyhába, hogy elpakoljam a megvásárolt cuccokat a szatyrokból, közben figyeltem, hátha megpillantom az én jó madaram.

– Péntek! Nem tudod, hogy hol van Tony? – kérdeztem az utolsó dolgot is a helyére téve.

– Mr.Stark egy újabb projekten dolgozik, lent a műhelyben. – jött kérdésemre a válasz. Fej rázva indultam meg le, és már magamban el is képzeltem, hogy hogyan is fogom leszidni, amiért állandóan csak ott van. Rég éreztem már, hogy több időt fordít rám, mint a szerkezeteire.
Morogva léptem be az üveg ajtón, amin az elébb ütöttem be a megfelelő kódot. Bent nem láttam semmit, de egy nagyobb fém darab mögül zajokat hallottam.

– Már meg se lepődök. – sétáltam az asztalához, amire felülve néztem körbe. Mérges vagyok? Talán. Tony óvatosan kidugta a fejét, felmérve, hogy ki is hatolt be a birodalmába. Amint megpillantott, letette a szerszámot és álló helyzetbe tornázta magát.

– Szia édes. – sétált felém. Meg állva előttem, ajkaival egy forró csókban akart részesíteni, de mivel fejemet dacosan elfordítottam, így egy arcra puszi lett belőle. Pedig mennyire kívánom a puha ajkait. – Hű. – mondta szemöldökeit összevonva. – Haragszol. – támasztotta meg magát a két oldalamon. Egyből leesett neki, amit reméltem is.

– Miért? – néztem rá felháborodva, de ő csak értetlenül összeráncolta a szemöldökét. – Mond.. Ezek itt.. – mutattam a gépekre. – Miért fontosabbak, mint én? Miért kapnak több figyelmet, mint én?

– Féltékeny vagy a gépeimre? – kérdezte, és pont ekkor gurult mellénk egy, egy poroltóval. – Menj innen! – szólt rá Tony. Csak furcsálva néztem az egész helyzetet.

– Rá különösebben. – biccentettem a tovább guruló robot felé. – Elég a hülyéskedésből. – komolyodtam el. – Vedd észre, hogy alig vagy velem. Miért? Annyira hiányzol, és mindeközben mégis a közelemben vagy. – motyogtam. Tony barna íriszeivel az enyémekbe mélyet majd hirtelen a nyakhajlatomba temette a fejét. – Távolságtartó lettél velem szemben. Miért? – kérdeztem és kezeimet elkellett szorítanom magam mellé, hisz késztetést éreztem, hogy a sötét hajszálak közé túrjak, közben a másikkal kemény hátát simogassam.

– Emlékszel a jó múltkori "incidensünkre"? – motyogta a vállamba. Persze, hogy emlékszem. Azt hittem terhes vagyok és miután tesztet csináltam kiderült, hogy téves riasztás volt az egész. Ekkor Tony megkönnyebbülten, kissé hangosan hálát adott Istennek, amiért megszóltam, mert rosszul esett. De persze megértettem őt, hisz nem is olyan régóta vagyunk együtt, hogy az összeköltözésen kívül, máson is gondolkodjunk. – Azt hittem, hogy megutáltál, hogy már csak úgy megszokásból vagy velem. – mondta, de nem nézett fel.

– Annyira egy idióta vagy. – mondtam mérgesen, egyben hevesen. Persze haragudtam, de nem tartott sokáig, hisz félre értelmeztem őt, akkor. – Nem utállak, épp ellenkezőleg. Nagyon szeretlek, és csak pár napig voltam mérges még felnem fogtam, hogy mi is történt.

Tony lassan felemelte a fejét, így egy ideig fürkészet felvont szemöldökkel majd olyan közel hajolt, hogy az orrunk összeérjen.
– Szóval nem vagy mérges? – kérdezte, így egy apró mosoly elterült a száján. Ennyivel nem úsztad meg Stark.

– De. – hajoltam hátrébb. – Tony Stark megvonási tüneteim vannak miattad. Teljes szeretett hiányban szenvedek. – drámáztam rá, de ő is tudja, hogy a vége már csak incselkedés.

– Szóval. – nyúlt át karjaival, megfogva barna hajam. Ilyen közelről megéreztem szédítő parfümjét, amiből előrébb hajolva nagyot szippantottam. Hajamat bal vállamra helyezte, így a jobb oldalam szabad pálya lett neki. – Mit szeretne a hölgy? – kérdezte, ajkait végig dörzsölve az enyéimen, de nem csókolt meg és mikor én próbáltam, incselkedve elhajolt előlem. Ajkaival végig dörzsölte arc bőröm, egyenesen a fülcimpámig. Behunytam a szemem, az érzékeny pontom megharapásánál. Egyáltalán nem állt meg, továbbra is végig égette forró szájával a nyakamhoz vezető utatt. Végig nyalt rajta, majd egy apró csókot lehelt rá. Feleslegesnek tartottam kinyitni a szemeim, hisz az apró élvezetektől a fejem magától cselekedve hajlott hátra, nagyobb teret adva a férfinak. Még behintette pár csókkal, ezután egyből a kulcscsontom támadta meg, ami a gyenge pontom, és ő ezt nagyon jól tudja.
Ajkaival dörzsöni kezdte, mintha csak játszana velem. Már le akartam volna nézni rá, mire hirtelen rá harapott, ezután szívni kezdte a vékony bőr felületet. Egy sóhaj szakadt ki a torkomon.

Marvel {Egypercesek} • 2018 - 2020  •Donde viven las historias. Descúbrelo ahora