~Sam Wilson x Reader~

1.6K 77 3
                                    

Szegény Sam eléggé háttérbe van szorulva, úgyhogy most gondoltam írok róla. Igen és megértem ha mérgesek vagytok amiért alig vagyok aktív. Bocsánat.

Reggel hamar leléptél a Toronyból, ugyanis futni készülsz. Általában a Kapitány is ilyenkor megy le, de most jelen pillanat "nem ér rá".
Mikor az egyik parkhoz értél, elkezdtél nyújtani a hajad felkötötted majd futásnak eredtél. Ritkán, de leszoktál jönni futni. A gondolataid teljesen máshol voltak, alig figyelted az utat, hogy merre mész. Csak futottál és futottál mikor bele mentél valakibe és majdnem hanyadt estél, de az a valaki még időben elkapta a karod.
-Elnézést.-mondja a férfi miközben felhúz. Neked nagyon ismerős volt majd rá jöttél, hogy ő az, aki a Kapitánnyal jár futni reggelenként.
-Semmi baj. Te vagy...Sam?-kérded bátortalanul.
-Igen. Honnan tudja?-mosolyog rád.
-A Kapitány a munkatársam és néha elmeséli a reggeli futását.-nevetted el magad.
-Mintha olyan érdekes lenne, hogy vagy húszor futja le azt a kört, amit én mind eközben  háromszor.-nevetti el magát, mire te is elmosolyodsz.
-Hát igen. Ahhoz képest, hogy szinte egy őskövület elég jól bírja.-mondod mosolyogva.
-Sam Wilson.-nyújta feléd a kezét mosolyogva.
-(T/N).-fogadod el.
-Meghívhatom egy kávéra. Innen nem messze árulják a legfinomabb kávét, amit valaha ittam.-mondja közben a a szeme elkezd csillogni, mint egy kisgyereknek.
-Rendben Sam, ha te mondod. És ha mégsen olyan finom?-kérded mosolyogva, miközbeb felhúzod az egyik szemöldököd.
-Akkor büntető kört futok.-neveti el magát és végül elindultatok.
Sam-nek igaza volt. Amit ott árulnak a legfinomabb kávé, amit valaha ittál. Miközben beszélgetettek megadta a számát és te is neki a tiédet. Azóta a legtöbb időt együtt töltitek. Minden reggel felhív és együtt mentek futni. Úgy mond legjobb barátok letettek.

Rövid lett, de sajnos Sam-ről nem tudok olyan sok mindent írni. Azért remélem tetszik.

Marvel {Egypercesek} • 2018 - 2020  •Onde histórias criam vida. Descubra agora