° Tony Stark I. °

1.9K 78 4
                                    

Sziasztok! Na hát, jó régen volt már rész és szerintem minden kérdést letudtam még a múlt korábban, szóval igen

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Sziasztok! Na hát, jó régen volt már rész és szerintem minden kérdést letudtam még a múlt korábban, szóval igen.. (2019.11.07 - 2020.01.07)

Bár hétvége van és a legtöbben bulizni vannak, én még most is a munkámat végzem. Mikor elkezdtem nem gondoltam, hogy ennyi melóval fog járni. Na jó. Ez egyáltalán nem igaz, tudom, hogy mire vállalkoztam. Szóval most feleslegen hisztizek még várom a drága fegyverkereskedőimet, akik még ma a rács mögött fognak ülni.
Egy raktár helységben lesznek úgy tíz perc múlva, akkorra meg már itt fogom őket várni. Hogy mi a munkám? Majdnem megegyezik a Bosszúállókéval, de inkább Peter Parker munkájával, azért annyira nem érek fel hozzájuk, még a kölyökhöz sem.
Elrejtőzve a raktárban vártam őket és szépen gyülekezni is kezdtek. Nem voltak többen most vagy öt - hatnál, de nekem még ez is megerőltetést okozott.
Láttam, ahogyan két férfi az egyik ajtón távoznak majd egy a furgonnal hagyja el a helységet.
- Gratulálok Shana! Hagy őket elmenni, igazad van. - szidtam magam suttogva, majd gyors és halk léptekkel a maradék három férfi közelébe lopoztam.
A combomhoz rögzített késekre simítottam a kezem és egyet a kezembe is vettem mikor kiléptem az árnyékból. Támadtam volna és ők is ahogy észrevettek, de mindegyikünk figyelmét elterelte valaki más. Hiába volt sötét a páncél így is jól látható volt.
- Vége a bulinak. - felelte a páncél belsejében bújkáló illető, amint egyik kezét felénk tartotta. Remélem tudja, hogy nem velük vagyok.
A három férfi elővették a fegyverüket, közben én is hátrébb léptem egyet, nehogy a hirtelen felindulásból valamelyik meglőjön. Igaz a három közül egy se lőt meg, de aki fent lebegett, megoldotta, hogy ki ne maradjak ebből a fantasztikus élményből.
A golyó eltalálta a vállamat, a hirtelen fájdalomra pedig oda kaptam. Mérges voltam, bele trollkodik a munkába.
Fájdalmas érzés miatt kezemet rá szorítottam és a biztonságot nyújtó, karton doboz halom mögé bújtam. Szép vagy Shana. Ez igazán biztonságos hely.
Nagy hangoskodás után csend lett egy időre. Ugyan is a páncélos már nem a levegőben volt, hanem leszállt és sétálgatni kezdett. Minden bizonnyal engem keres, én pedig el is hittem, hogy nem fog rám találni.
- Gyere hercegnő, neked is van egy külön cella. - tartotta rám a világító mancsát.
- Ugyan miért lenne? - hangom bágyatt és erőtlen volt. Talán a sok vér veszteségtől. - Az én dolgom lett volna, hogy elkapjam őket.
Mondatom végére felnyögtem majd a vérben ázott kezemet figyeltem.
- A te munkád? Kinek dolgozól? A rendőrségnek? - mondta kissé lenézően és meg mertem volna fogadni, hogy a páncél alatt még a szemöldökét így felhúzta.
A fejem zsongott még a látásom homályosodott. Nem tudtam megszólalni csak egy fontos dolgot közöltem.
- Shana. Shana Daytail. - mondtam ki a nevem majd szemeimet lecsuktam.
Tudtam, hogy elájultam és fel voltam készülve arra, hogy egy kórházban fogok fel ébredni, amiből minél hamarabb elkéne szöknöm, de a kórház helyett egy idegen helyen voltam, vagy talán mégsem olyan idegen?
Körül néztem viszont egyedül voltam egy nappali féle helységben, mégnem a lift csillingelve nyílt ki.
A páncélosom, aki jól elbánt velem, pont akkor lépett ki a liftből.
- Örülök, hogy végre hajlandó voltál felébredni. - sietett el mellettem és az asztalán heverő gépek elé ült. - Ellátam a sebed, nem nézki jól, de nem is halsz bele. - közölte rám se nézve, mintha ez nem lenne olyan nagy probléma.
- ó, szóval ennyi? -kérdeztem felháborodva.
- Ennyi. - legyintett rám se nézve.
- Maga egy hős, Mr. Stark. - forgattam meg a szemeim majd a mellettem heverő dzsekimet magamra vettem.
- Ellentétben veled. - fordult felém. Talán most bajban vagyok. - Kicsit utánad néztem. - állt fel majd sétálni kezdett felém. - Shana Daytail, aki katona volt, jó pár évig és egy igen titkos projektben vett részt. Furcsa képesség nincs, vagy csak kis mértékben. Tudja, hogy hőst próbál játszani?
- Én nem játszom a hőst. Nem akarok az lenni, csak azt teszem amit jónak látok. - álltam fel indulatomba.
- Ezzel magát és másokat veszélybe sodorva. Miért nem hagyja ezt másokra? - szűkítette össze a szemeit.
- Nem most kezdtem és nem is most fogom abbahagyni, ha erre akart volna kilyukadni. - szedtem össze magam és elindultam a lift felé. - Köszönöm, hogy le lőtt aztán befoltozott, kedves volt öntől.
- Tudom, én is elégedett vagyok magammal. - húzta el a száját. Kínomban sóhajtottam majd újra megiramodtam a lifthez.
- Várjon.
Ebben a pillanatban, valamiért szót fogadva megálltam és a férfi felé fordultam.
- Ha tényleg komolyan gondolja ezt, akkor van egy ajánlatom. Segítek magának, egy amolyan..társ féle dolgot képzeljen el, de én általában szólóban nyomom.
Alig jutott el az eszemig amit mondott.
- A társa lennék?

 - A társa lennék?

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Marvel {Egypercesek} • 2018 - 2020  •حيث تعيش القصص. اكتشف الآن