35

72 8 1
                                    

Oblečený do červeného lehkého bojového obleku, který mu byl na míru ušitý, stál vedle prince Attily. Nutno podotknout, že mu byla svěřena bezpečnost následníka trůnu.  Král to nařizoval v jednom z dopisů, které přišli dnes ráno. Proto měl v zákoutí obleku schované dýky. Připadaly mu ovšem naprosto zbytečné, jelikož v sále bylo tolik lidí, jež prince mohli ohrozit. Bylo to absurdní. Ženy oblečeny v těch nejkrásnější šatech, které si mohly dovolit. Muži se pyšnili ve svých společenských oblecích. Vypadali jako nadutí pávi. Nemluvě o zlatých přívěšcích a náušnicích, jenž měli cizímu pozorovateli ukázat, že peníze jsou pro ně vším.  Každý tu mohl prince ohrozit, zranit nebo dokonce zabít. I když tu měl několik svých vojáků, kteří tuto zodpovědnost měli usnadnit, obával se. Bylo běžné, že na takovýchto akcích se najde nějaký atentátník, či v tom horším případě najatý vrah. Ovšem jednoho z nich měli na své straně, nebo alespoň nestál proti nim. Estelle, jeho sestřenice, zatím ji na slavnosti nespatřil, což ho velice překvapilo. Milovala velkolepé večírky. Nemluvě o alkoholu a jídle, které tu bylo v neomezeném množství nabízeno. Na žádném večírku nechyběla, protože se chtěla předvádět. Znal ji natolik dobře, že to během tolika společných let života nelze popírat. Jelikož byla neurozená, neměla by mít skoro žádné peníze, měla by patřit do spodních vrstev obyvatelstva. Jenže ona byla neurozená, bohatá a nádherná dívka. Využívala svých předností, proto vždy dorazila v nejkrásnějších šatech v hradu. Na vybírání oblečení měla přirozený talent. 

Enver přešlápl, z toho nekonečného stání ho už bolely nohy. Dvě dlouhé hodiny tu stojí po boku prince. Nechápal, proč princ už dávno nešel tančit. Tolik nádherných dívek a žen se tu potulovalo, jenže on je buď přehlížel nebo je slušně odmítl. Čekal snad na někoho? To Enver ihned zamítl, princ byl dokonalost sama. Celý večer si mohl dělat cokoliv chtěl. Mohl skončit s kteroukoliv dívkou v posteli, kdyby si to jen zamanul. On však jen vyčkával. Na generála se některé dívky podívaly také se zájmem. Na některé se usmál, nebo je dokonce i pozdravil, když byly v jeho blízkosti. Tolik chtěl tančit s některou z nich, a alespoň na chvíli zapomenout na všechny starosti, které měl. Jenže musel hlídat prince, to bylo jeho prioritou. 

,,Tolik toužebných pohledů od nádherných dívek a ty tu stojíš, jako pařez. Běž si zatančit a bavit se.." Zkoumavě si ho prohlížel princ, působil natolik uvolněně, jako kdyby se nacházel u sebe doma. Enver si prohlédl okolní dav, některé páry tancovaly, princ Dareen s princeznou Melissou byly uprostřed tohoto ohromného chumlu. Ovšem že si všiml těch pohledů. 

,,Nejsem dobrý tanečník," odpověděl Enver, aby zastínil zkutečnost jeho poslání. Ovšem princ nebyl bláhový a ihned mu to došlo. Znal svého otce natolik dobře, aby poznal kdy je generál na jeho straně. 

,,Jestli ihned nepůjdeš, přivedu ti nějakou tanečnici sám." Rozhodně na něj mrkl princ. Neměl to být rozkaz, nepovažoval totiž generála za svého podřízeného, ale za svého přítele. V Enverových očích se na chvíli mihla vlna poražení, jež byla za chvíli ta tam. Spatřil totiž nádhernou černovlasou dívku před sebou, která se na něj svůdně usmívala. A generál jí úsměv oplatil.

V tu chvíli princ osaměl. Sice tu stál sám, ale věděl, že to tak nadlouho nezůstane. Očekával její příchod každým okamžikem. Když v tom se to stalo, málem mu vypadla sklenička s vínem z ruky. Hlavní dveře se otevřeli a v nich se objevila ta nejkrásnější bytost, jakou kdy spatřil. Hnědé vlasy měla spuštěné na zádech, jejich konce byly vlnité, spadající až po pas. Aby jí nepadaly do obličeje, měla vrchní část zapletenou do slabého copánku, který splýval na loknách. Neobvyklé modrozelené oči byly lehce zvýrazněny líčidly, působily tak ještě zářivěji, než kdykoliv předtím. A ty její šaty. Princ polkl. Měl na sobě krvavě rudé šaty, které se u kolen zesvětlovaly do lehce oranžové barvy. Místo ramínek měla růže, vypadající jako opravdové. A ten útlý pas, jak to, že byla tak hubená? Nikdy předtím si toho nevšiml. Byly to klasické jednoduché šaty, které se od pasu rozšiřovaly. Ovšem na ní, to vypadalo velkolepě. Vypadala jako královna. Ona byla královna. Královna podsvětí. 

EstelleKde žijí příběhy. Začni objevovat