- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet főnök. Kiengedni a legveszélyesebb laborpatkányt? - kételkedett főnöke döntésében az orvos.
- Vissza kell azt a lányt hozni. - gondolt Elevenre az ősz hajú. - Eleven veszélyes. Több, mint egy éve nem hallottam róla.
- Lehet meghalt Uram. - mondta szemüvegét megigazítva az alkalmazott.
- Nem, nem. Az képtelenség. - horkantott fel.
- 50-50 százalék esély van rá. Nem lehetetlen. - ekkor a szemüveges férfi háta mögött egy lány jelent meg. Rövidre vágott, barna haja egy kissé hullámos volt. Egy kék szoknyát viselt egy fehér tornacipővel. Megfogta a férfi vállát, aki megijedt és hátra ugrott. - Twelve! - rikoltott fel.
- Igen, Uram? - kérdezte a lány vékonyka hangján.
- Mi a neved? - kérdezte az ősz hajú.
- Susan McCoy. Röviden Suzie. - mutatkozott be a lány. - Papa, így kell?
- Igen. - mosolyodott el az ősz hajú ember. - Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta.
- Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt.
- És el kell hoznod ide. A barátait is.
- Értettem elsőre is Papa. - bólintott a lány.
- Nem szabad felfedned a valódi kilétedet. - lépkedett közelebb a lány papája a lányához.
- Tudom. - hajtotta le Twelve a fejét. - Ha visszahozom a nővéremet ide, akkor meg fog halni?
- Nem ígérhetek semmit sem. - veregette meg óvatosan a lány vállát a felnevelője. A lány egy pillanatra elszomorodott. - Ott jönnek a szüleid! - mutatott a kivilágított folyosó végére, ahol egy negyvenes éveiben járó pár jött. Egy barna hajú férfi, széles vállakkal és egy vékony, sötétszőke nő. - Az apád Thomas McCoy, orvos, ha kérdik. Az anyukád Bella McCoy, ő pedig egy kisboltban dolgozik a belvárosban. - a lány a két felnőttre nézett. Ők ketten bántották őt, amikor kísérleteztek rajta. - Pontosan a nővéred egyik barátjának a háza mellé költöztök. - gondolt Wheelerékre Papa.
- És össze kell barátkoznom vele. - motyogta Twelve. Ránézésre tudta, hogy ki. Sötétbarna, bili hajú srácról van szó, aki segített a nővérének elrejtőzni.
- Ügyes vagy. - simította meg Papa Twelve fejét. A lány örülhetett, hogy végre elhagyhatja börtönét, viszont ezt kívülről nem mutatta. Jól tudta az érzéseit rejtegetni. Még a boldogságot is.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...