34.

682 63 13
                                    

Ezek után Eleven kiderítette, hogy Hopper és Joyce Illinoisba bennek, szóval ők nem tudnak segíteni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezek után Eleven kiderítette, hogy Hopper és Joyce Illinoisba bennek, szóval ők nem tudnak segíteni. Ez idő alatt Suzie kezdett jobban lenni, próbálta a történteket és a látottakat feldolgozni.

Majd mind a hat gyerek ottmaradt Mike házában és egy idő után elaludtak.

Will bátyja, Jonathan felhívta a Wheeler rezidenciát hajnali hatkor, mert sürgősen el kell menniük a kórházba, csak elugrik Nancy-ért, aki az említett épületben volt.

Mindenki nagyon örült ennek a korai órákban.

Jonathan, miután felvette Nancy-t, a csapatért ment, akik rájuk vártak. Mindenki beszállt a kocsiba, majd csendben elkezdődött az utazás. Jonathan és Nancy nem értették, hogy miért van kettő El a kocsiban egymás mellett, de nem kérdezték meg. Azt hitte mindkettőjük, hogy képzelődnek, reggel van még.

- Suz, jól vagy? - kérdezte Mike, miközben a hunyorgó lányt nézte.

- Suz? - kérdezte Nancy. - Ki az?

- El testvére. - mondta Max.

- Aha, akkor nem szívtam be, jól van. - nevetett Jonathan.

- Most pontosan minek is megyünk a kórházba? - értetlenkedett Lucas.

- Mert ott van egy beteg, Mrs. Driscoll, akinek ugyanolyan tünetei voltak, mint Will-nek tavaly, amikor kiűztük belőle az Árnyszörnyet vagy Agyszívót vagy mit. - magyarázta Nancy.

- Kibaszott életbe. - morogta Suzie.

Úgy egy öt perc múlva ott voltak az épületben. A recepciós nőt próbálták éppen győzögetni, hogy Nancy, aki Mrs. Driscoll unokájának állította magát, jött a családjával meglátogatni a az idős nőt.

- Kettő személy egy alkalommal. - morogta a nő. Ezért Nancy úgy döntött, hogy Jonathan-nel megy a nőt meglátogatni.

A gyerekek a recepció mellett lévő várakozóban voltak. Eleven és Max magazint olvasott, Lucas és Mike az autómatával szarakodtak, Will és Suzie egymás mellett ültek és csendben voltak.

- Jól vagy? - kérdezte a lány, megtörve a csendet kettejük között. Will a szemöldökét ráncolta.

- Ezt nem nekem kéne kérdeznem? - mosolyodott el a fiú. Suzie tényleg szép volt, Will-nek tetszett a lány, de Suzie sosem lesz Mike Wheeler. Sohasem.

- Nem tudom. Na, de jól vagy?

- Persze.

- Amúgy én is, csak álmos vagyok. Fáradt. - pontosított a lány. Will csak halkan felnevetett, amin a lány elmosolyodott.

Eközben Eleven konkrétan kiadta az egész automatát Mike-nak és Lucas-nak, mert beragadt nekik a chipses zacskójuk.

- Ez volt az olajág. - mondta Lucas, mire Mike csak értetlen fejet vágott.

- Mi van? - kérdezte.

- Uram atyám! Te teljesen reménytelen vagy. - csóválta a fejét Lucas, miközben az automatából szedte ki a hízlaló nasikat.

Eleven meg Max-szel magazint nézegetett, szóval nem nagyon figyeltek a fiúkra.

Mike leült Suzie mellé, kezében egy M&M's-szel. Lucas mellé ült, egy széket kihagyva, hátha El odaül.

Az említett lány oda is ült, egy magazinnal a kezében.

- Szia. - köszönt halkan Mike.

- Hali. - mondta El, fel sem nézve a magazinból.

- A te fajtád szereti az M&M's-et? - kérdezte mosolyogva a fiú. Eleven gondolkodott egy ideg, majd kinyújtotta a tenyerét a fiúnak. Mike öntött egy keveset a lány kezébe és mindketten elmosolyodtak.

- Köszi. - nézte El Mike száját.

- Amúgy tetszik az új stílusod. Menő. - próbált Mike flörtölni, ha már egyszer esélye volt rá.

- Max segített. - nézte a vörös hajú lányt, tőle alig három méterre, aki Lucas-szal beszélgetett és édességet evett.

- Király. - bólintott egyet Mike.

Suzie eközben Seven-en gondolkodott. Hogyan maradhatott életben? Hogyan lehet az, hogy eddig nem hallott felőle? Miért nem kereste őt? Miért nem szabadította ki őt abból a pokolból?

Will féltékenykedett, mint mindig, az utóbbi egy évben.

Majd újra érezte azt. Will a nyakához kapott gyorsan. Suzie a fiút nézte, majd bólintott egyet. A lámpák villogni kezdtek. Mindenki megijedt.

- Aktiválódott! - kiabálta Mike.

- Na ne, seggarcú! - nézte Max a lámpákat.

- De hol lehet? - kérdezte Lucas.

- Annál a Mrs. Doritos-nál! - mondta Mike.

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now