- Dustin? Dustin, veszed? - mondogatta Lucas az adóvevőbe másnap délelőtt. - Dustin kibaszott Henderson, veszed? - már ez ment vagy fél órája.
Suzie és Will törökülésben ültek a földön, miközben Mike és Lucas a kanapén, az alagsorban.
- Lucas, hagyd már abba! Úgy sem fog válaszolni. - morogta Mike.
- Akkor most El és Max? - kérdezte Lucas, miközben Max csatornájára állította az adást.
- Mhm. - bólogatott Wheeler.
- Max? Max, itt Lucas? Veszed? - mondta a fiú.
Will csak a szemeit forgatta, amit Suzie észrevett.
- Max? - ismételgette Lucas a volt barátnője nevét.
- Alszom, fogd már be! - kapták meg a lány válaszát.
- Max? - próbálta Lucas elérni a vöröst, de nem kapott választ. - Kikapcsolta szerintem.
Ekkor Mike felállt a kanapéról és az alagsorban lévő telefonhoz sétált. Lucas lediktálta neki Max telefonszámát, majd felhívta őt.
- Ez itt Mike, nehogy letedd! Gyertek át hozzám, minél hamarabb! Fontos megbeszélnivalónk van! - mondta a fiú, mielőtt Max letette volna a telefont.
- O-oké. - hallotta Mike a választ, mire Max letette.
- Elvileg jönnek. - nézte a fiú a barátait.
Egy óra múlva jelent meg Max és Eleven. Ezalatt az egy óra alatt Suzie hazament és azt mondta, hogy hamar jön, de nem jött. Will kicsit aggódni kezdett a lányért. Mike viszont ki volt borulva.
- Hol a francban lehet? - járkált Mike oda-vissza.
Max és Eleven már a kanapén ültek. Eleven-en valami új ruha volt: egy sötétkék overál, meg egy szintén sötétkék ing alatta, rajta lila-világoskék mintával.
- Minek aggódsz ennyire? - kérdezte értetlenül Max.
- Mi van akkor, ha rohama van? - morogta magának Mike, de ezt úgy nagyjából mindenki meghallotta.
- Milyen roham? - kérdezte a szemöldökét ráncolva Will.
- Mit tudjam én? Pánik roham vagy valami... - motyogta Mike.
Ekkor Suzie botorkált le az alagsorba, egy pár sebbel és zúzódással a kezén. Egy sötétzöld egyberuhát viselt, aminek hosszú lábszárai, viszont rövid ujjai voltak. Egy fehér Converse-t viselt, ami kicsit koszos volt.
- Jézusom, jól vagy? - kérdezte Mike, aggódással a hangjában, amikor meglátta a lány kezeit.
- Igen. - bólintott egyet lány, s mintha mi sem történt volna, leült a nővére mellé a kanapéra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Hayran Kurgu- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...