Max El-lel haladt a Burger King-be valami kaját venni.
El látta, hogy testvére mellé Will került és ketten együtt nevetgéltek valamin.
- Szerinted miért van Will vele? - kérdezte El a barátnőjétől. Max csak értetlenül nézett rá.
- Ez nagyjából olyan kérdés volt, mintha azt kérdezted volna saját magadtól, hogy miért vagy együtt Mike-kal.
- Szóval ők ketten szeretik egymást? - értetlenkedett El. Max csak kinevette őt. - Mi az?
- Hagyjuk, gyere, menjünk venni valamit! - nevetett továbbra is Max.
- Max, majd szeretnék veled beszélni. - nézett bele barátnője szemébe El.
- Rendben, csak rendeljünk valamit! - húzta a pult felé Max Eleven-t.
Miután rendeltek, megkapták a rendelésüket, leültek egy asztalhoz.
- Mike-ról van szó. - mondta El.
- Mert mi van vele? - kérdezte értetlenül a vörös hajú lány.
- Tegnap előtt este átjött és ugye elvoltunk. - csókolóztunk, meg zenét hallgattunk - Hopper bejött a szobámba, azzal, hogy Mike nagymamája beteg és haza kéne neki mennie. Hopper felajánlotta, hogy hazaviszi kocsival és elmentek. - mesélte. - Másnap reggel Hopper mondta, hogy Mike nagyija jobban van. Ugye mi úgy beszéltük meg, hogy másnap találkozunk olyan reggel kilenc környékén. Nem jött, ezért felhívtam őt. Tök furán viselkedett, és azt mondta, hogy a nagyija nagyon beteg, lehet, hogy meg is hal. Aztán azzal az ürüggyel tette le a telefont, hogy mennie kell, mert az anyja hívta. Elmondta, hogy hiányzom neki és letette.
- A kis szemétláda! - morogta Max.
- Mert mi az? - kérdezte El.
- Hazudik. Egyértelműen hazudik. - ivott bele az epres shake-jébe Max.
- De barátok nem hazudnak egymásnak. - mondta El, még azt, amit elsőnek megtanult Mike-tól, pár éve.
- Viszont, ha jársz egy fiúval, akkor igen. Hazudnak. Állandóan.
- Mit csináljak? - kérdezte El. Max egy kis ideig gondolkodott, majd rávágta:
- Ha nem kér bocsánatot, ha nem mondja el az igazat, akkor dobd ki őt!
- Dobjam ki őt? - ráncolta szemöldökeit El.
- Szemétként bánt veled! Megérdemli!
- Rendben. - bólogatott El.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...