16.

1.1K 98 24
                                    

Még aznap délután Joyce hazavitte Suzie-t

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még aznap délután Joyce hazavitte Suzie-t. Will otthon maradt, mivel bátyja, Johnathan hazajött és nekiálltak beszélgetni, amit jobb volt nem megzavarni. Suzie az anyósülésen ült és nézte a zöld fákkal pompázó utat.

- Nagyon bátor lány vagy, ugye tudod? - mosolygott a nő. - A fiam, Will...

- Tök kedves. - vágta rá Suzie.

- Igen. Viszont egyet szeretnék kérni tőled. Sok fájdalomban volt része az utóbbi években, amiről szerintem te tudsz. Nem szeretném, hogyha még egy kupac szarba lépne.

- Szarba? - kérdezte Suzie értetlenül. Na az meg micsoda lehet?

- Nem kell neki több fájdalom. - nézte az utat Joyce.

- Értettem. - bólogatott a lány.

El és a nevelőapja, Jim, tovább kutattak a lány testvére után

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

El és a nevelőapja, Jim, tovább kutattak a lány testvére után. A földön ülve kutattak a dobozok között. Egyik pillanatban Jim keze megállt egy mappánál. Egy képet talát az újszülött Jane Ivesról. Mellette egy másik baba volt. A kép alatt az a felirat volt, hogy: „J.I. és J.I."

- Megtaláltam...- mondta Jane-re pillantva. - J...

- Add ide! - nyújtotta a kezét Jane. Lehunyta szemeit, majd a fotót mellkasához fogta és koncentrált.

Azon a sötét helyen találta magát, mint általában, ha ezt csinálta. Babasírást hallott.

- Uram, ezek ketten vannak.

- Mindkettőt hozzátok! Lehet mindkettő különleges.

- Mi a nevük?

- Jane és Jeanny Ives. Az anyukának mondjátok, hogy csak egy született. És az az egy is meghalt.

- Papa... - nézte a férfit Jane, aki a fiatal férfinek szólt, hogy vigyék el őt és a testvérét az anyjuktól. - Jeanny...- sétált közelebb a kisbabákhoz. - Jeanny. - próbálta megfogni testvérét. Egy pillanatig a kezében tartotta a csecsemőt, majd eltűnt. - Je... - nyögött egyet Jane. - Jeanny? Jeanny! Jeanny! Jeanny!

- Jane! Jane! - fogta meg Jim a sikoltozó Jane vállát. - Nyugi...- ölelte magához a vérző orrú lányt.

- Ott volt mellettem. - sírt Jane.

- Jeanny...- suttogta Jim a lány nevét.

- Jeanny... JEANNY! - sikongatott egy lány Suzie álmában.

- Ki az? - kérdezte rémülten a lány.

- Hozd el őt nekem. Mindegyiküket. - látta Papát Suzie.

- De nem lehet. - ellenkezett a lány.

- Suzie! Suzie! - ordította teli torokból Will.

- Will! Will? - forgott körbe-körbe a lány, mikor meglátta Papa mellett a fiút. A fiú fejénél egy pisztolyt tartott Dr. Brenner. - Ne! Nehogy! - fókuszált rá a fegyverre Suzie, viszont nem repült ki a férfi kezéből a pisztoly. Elsütötte azt, majd a fejbelőtt fiú a földre rogyott és vér lett körülötte minden. - Ne! Will! - futott a halott fiúhoz a lány.

- Nézd mit tettél! Nézd, hogy mit tettél! - üvöltötte Suzie fejébe a hirtelen ott termett Joyce. - Annyi mindenen ment keresztül... De most meg is halt!

- Nem fog meghalni senki! Ezt ígérted! - futott oda a halott Will Byers-hez a síró Mike Wheeler.

- Annyira sajnálom! - ment oda Will-hez a lány. - Nem akartam ezt!

- Ügyes voltál. - lőtt fejbe mindenkit Brenner. El-t, Joyce-t, Mike-ot, Dustin-t, Max-et, Nancy-t. Még egy pár lövést lehetett hallani. Suzie a véres padlón ülve, majdnem megfulladva, sírt. - Jó munkát végeztél.

- Nem. Ez nem jó. - nézett fel Papára. A férfi a lány felé szegezte a pisztolyát, majd lőtt egyett és Suzie levegőért kapkodva felébredt.

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now