39.

1.1K 74 37
                                    

Mike, Max és Eleven akkor értek oda, amikor Billy felállt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mike, Max és Eleven akkor értek oda, amikor Billy felállt.

Suzie sírva nézte a férfit. Majd a szörny hirtelen egyik csápjával a lány testébe hatolt és átszúrta azt a gyomrán keresztül.

Billy elkezdte a csápot ütögetni, mire a szörny egy akkorát odacsapott a srácnak, hogy az elrepült egy törött oszlophoz, ami kettészakította őt. Esélytelen volt, hogy túlélje a sérülését.

Billy meghalt.

A szörny visszahúzta a csápját, majd egyhelyben maradt és hirtelen összeesett, az épület beleremegett.

Joyce, Hopper és Bauman bezárta a kaput.

Eleven odament Suzie-hoz, akinek a szeme ki volt még nyitva és az utolsókat lélegezte. Mike leguggolt melléjük, Max pedig a bátyjához sétált.

- Ne, Jeanny, minden oké lesz, rendben? - ült le a lány a földre, majd a haldokló testvérének fejét ölébe emelte.

- Jeanny? - kérdezte suttogva Suzie, mire El elmosolyodott.

- Igen. Az te vagy. Jeanny Ives. - simogatta Eleven Suzie fejét, szipogva.

- Jeanny Ives. - mosolyodott el a lány, majd vért köhécselt fel és lehunyta a szemeit.

Suzie meghalt.

- Suz? - nézte Mike az eszméletlen lányt. - Suz? - könnyezett be, majd megfogta Suzie kezét és a hüvelykujjával a lány kezén köröket csinált. - Megmenthetjük még! Gyerünk! El! Csináljunk már valamit! - kiabálta a fiú. Eleven Mike-ra nézett, azzal a bizonyos nézéssel 'Mike drágám, meghalt'.

El sírni kezdett, majd a halott testvére fejét megölelte.

A többiek erre a látványra érkeztek meg. Will is sírni kezdett, Lucas és Dustin a földet nézték. Steve egy ideig figyelt a halott lányra, majd meglátta Billy Hargrove-ot, ahogyan szó szerint ketté volt szakadva. Max ott ült a retkes, véres földön és sírt. Harrington odament a vöröshöz és megölelte őt. Max még jobban sírt. Robin és Nancy egymás mellett állt, Jonathan Will-t próbálta megnyugtatni.

Egy pár perc múlva fegyveresek futottak be a plázába. Mindenki megijedt. Will egy ismerős arcot látott.

- Dr. Owens? - kérdezte szipogva.

- William... - nézett rá a fiúra, de figyelme a halott szörnyre terelődött a háttérben. Majd a halott személyeket nézte, mire egy fiatal, körübelül 20 éves srác lépett a doktor mellé.

- Hol van? - kérdezte a férfi, körülnézve.

- Kicsoda? - ráncolta egy kicsit a szemöldökét Nancy.

- A húgom. - nézte a srác a majdnem vele egykorú lányt. Dr. Owens-re nézett, a választ várva.

- Nézd, Montgomery... A húgod... Meghalt az egyik. - helyezte a doktor a fiú vállára a kezét. - Twelve meghalt.

Eleven felnézett a Montgomery-re.

- Sajnálom. - suttogta a lány erőtlenül.

Montgomery odament a húgaihoz, majd leült a földre. A srác magához ölelte Eleven-t, majd a halott Suzie-t is.

- Bocsánat, hogy nem jöttem hamarabb. - suttogta Suzie fülébe. - Most még itt lehetnél. - ekkor a férfi is sírni kezdett.

Egy fél óra múlva már mindenki kint volt a plázából, mentőautókban látták el a túlélők sebeit. Suzie és Billy holttestét elvitte egy helikopter, a szörnyetegén pedig munkálkodtak.

Joyce sietett ki az épületből. Egyedül. Will odafutott hozzá és megölelte őt, hálát adva az Istennek, hogy nem veszítette el őt is.

Eleven a nőt nézte, majd körülnézett, Hopper-t keresve. Még egyszer ránézett Joyce-ra, aki nemlegesen rázta a fejét.

Eleven újra sírni kezdett.

Aznap, július negyedikén, három hős halt meg.

Na, itt van a könyv vége

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na, itt van a könyv vége... Nem tudom, hogy lesz-e folytatás, majd meglátjuk. Ha lesz, akkor mindenképp értesítelek titeket. Bár nem tudom, hogy ezek után hogyan lehetne folytatni ezt az egészet, úgy érzem, mintha a végét elsiettem volna, viszont jobb ötletem nem volt. Ha van eseetleg a folytatáshoz ötletetek, írjátok le ide vagy privátba! Remélem, hogy tetszett. :)

p.s.: amúgy Montgomery-t én Tom Hollandként képzeltem el lol

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now