- Erre meg elfutott! - magyarázta mérgesen a történteket Mr. Triumph Dr. Brennernek. Az ősz hajú ember összeszorította ajkait.
- Szuper. - morogta.
- Szuper? Maga ezt mondja szupernek? - emelte fel a hangját Mr. Triumph.
- A barátaihoz fut. Terv szerint megy minden, elvtárs. Nyugodjon meg. - mondta teljesen nyugodt és egyeltalán nem idegesen Brenner.
Ekkor, a ház alatti, bázis ajtaját betörték. Sok fegyveres tört be az ajtón és lefogták mindkét férfit. Megbilincselték a két férfit, majd elvitték őket.
Eközben El és Max már egy másik játékot játszottak: üveget pörgettek. Egy papírra neveket írtak fel (Mr. Wheeler, Billy, Mr. Clarke, Mrs. Wheeler, Suzie), majd El pörgetett az üres Coca Colás üvegen. Mike apján, Mr. Wheeler-en állt meg.
- Unalmas. - jelentette be Max.
- Ja. - mosolygott a vörösre a lány.
- Pörgess újra! - mondta Max.
- De az nem a szabályok ellen van? - kérdezte El.
- A szabályokat mi hozzuk meg. - jelentette ki a vörös. - Na! Újra!
Eleven újra pörgetett. Ekkor Billy-n állt meg az üveg szája.
- Figyelmeztetlek, ha Billy valamit csinál egy lánnyal, akkor azonnal tűnj el onnan! - mondta Max.
- Miért? - értetlenkedett a barna hajú lány, akinek a kezében Lucas fejkendője volt.
- Mert... Eléggé undorító. - mondta Max.
- Oh. - sóhajtotta El, majd feltette fejére a kendőt és az ürességbe került.
Billy pedig ott volt annak az üresség közepén és a földön térdelt, féllábbal és beszélt valakivel.
- ... ne aggódj... Hamarosan vége lesz. Csak próbálj meg nyugton maradni. - morogta valakinek.
El csak a srác mögé sétált. Billy hirtelen megfordult és egyenesen a lány szemébe nézett, aki megijedt és lekapta a szeme elől a kendőt.
- El? El, mi történt? - kérdezte Max, ahogyan a lány vállát fogdosta.
- Billy... - bámult maga elé, majd elmondott mindent, amit látott.
Max próbált semmi rosszra gondolni. De bárkinek is beszélt, eléggé perverznek tűnhetett.
- El, lehet, hogy csak egy lánnyal van... - mondta a vörös.
- De miért mondana olyat egy lánynak, hogy "hamarosan vége lesz" meg "csak próbálj meg nyugton maradni" ?
- Öhm... Majd elmagyarázom. - legyintett Max.
- Szerinted mennyire lehet most Mike szomorú? - kérdezte az öt perces csend után a lány Will-től, miközben az ágyának a szélén a lábát lóbálta, mint egy ötéves.
- Biztosan ki van borulva. - vont Will vállat.
- Megnézem őt. - hunyta le a szemét a lány. Neki ennyi is elég volt, hogy a sötét helyen találja magát.
Will a lány mellé leült az ágyra és már csak annyit látott, hogy a szemhéja alatt a szemei mozognak jobbra-balra meg hogy az orra vérzik.
Suzie az ürességben megtalálta Mike-ot, aki Lucas-szal beszélgetett. Vagyis kiabált.
- ... erre a legjobb barátom is otthagy valami kibaszottul fura csajért, a legnagyobb szarban! - kiabálta Mike. Suzie egyre közelebb lépegetett a fiúkhoz. Mike a kanapén ült, Lucas előtte állt.
- Mert szerinted Will tudna segíteni? - emelte fel a hangját Lucas. Mike csak a saját térdeit nézte.
- Nem... Nem tudom, de itt lehetne lelki támaszként, mint régen! Mint amikor én is tavaly ott voltam neki!
- De ez most neki új, Mike. Tudod te is, hogy milyen szerelmesnek lenni. - ült le Lucas a szeplős srác mellé.
- Persze, hogy tudom! De a banda a fő, aztán a nő!
- Na ezt azért te is sokszor elfelejted. - mondta Lucas, mire már csak Mike öklét érezte az egyik vállában. - Rohadj meg! - ütött vissza.
- Majd ma beszélek Will-lel. - morogta Mike.
- Mi történik Suzie? - hallotta meg Will hangját a lány.
- Csak ki van akadva. - nézte a majdnem síró, sötét hajú fiút, ahogyan a kanapén ülve maga elé meredt.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...