- Ki kell találnunk valamit! - mondta Nancy. Az emberek egy körbe gyűltek, Murray Bauman kivételével, aki valahova elfutott.
- Szóval ez a hús-vér pók-izé ez most kit is akar kinyírni? - kérdezte Steve.
- Tényleg, Suz, mit láttál, amikor Billy-t kerested? - nézett Mike Suzie-ra, aki Will mellett ült a földön.
- Azt mondta, hogy... Hogy ezt mind miattam csinálták. Viszont én nem értékelem. A fáradozást, a fájdalmat. Ezért először El-t akarja megölni. Mert ő áll hozzám a legközelebb, valószínűleg. Majd Mike, Max, Lucas és Will.
- Miért pont Will van utoljára? - kérdezte Lucas. - Azt hittem, hogy ő a legfontosabb itt mindegyikünk közül.
- Nem tudom. - motyogta Suzie.
- Mindegy. Az a lényeg, hogy ez a szar az én lányom után megy! - emelte fel Hopper a hangját. - Meg kell állítanunk őt!
- De hogyan? - kérdezte Robin.
- Hé! Hé! - kiabálta messziről Murray Bauman, papírokkal a kezében. Mindenki odafordult. - Szóval Alexie magyarázott egy kulcsról...
Egy negyed óra múlva kialakult a terv. Joyce, Hopper és Murray lemennek a 'titkos' orosz állomásra, a pláza alá, eközben Steve, Robin, Dustin és Erica elmennek Dustin hatalmas rádiótornyához, amit saját kezével csinált meg, miután nyár elején visszajött egy tudományos táborból, hogy az Utah-ban lakó barátnőjével fenntartsa a kapcsolatot. Viszont most Hopper-rel és csapatával fog beszélgetni, mivel a göndör volt ott a bázison. Ezalatt a pár nap alatt Dustin, Lucas húga és a kettő fagyis alkalmazott a Starcourt alatt található orosz állomáson tartózkodott, legalább huszonnégy órát. Ez idő alatt a többiek Nancy kocsijába beszállnak és minél messzebb mennek el, nehogy El-t elkapja a szörny.
Hopper, Joyce és Murray elmentek a bázis bejárata felé, Steve és a többiek egy lopott kocsival mentek el Dustin rádiótornyához.
A többi Nancy kék járművéhez sietett. Mindenki beült a kocsiba, viszont Nancy hiába forgatta el a kulcsot, az autó nem indult.
- Miért nem indul el? Anyukád teljesen újat vett neked, nem? - kérdezte Jonathan.
- Dehogynem! - válaszolt frusztráltan a lány.
- Nyisd fel a motorháztetőt! - szállt ki a járműből Jonathan. Nancy felnyitotta, majd a srác meglátta, hogy egy kábel hiányzik a motorból. - Nincsen itt egy kábel! Azért nem indul! De ki szedhette ki?
Ekkor nem messze tőlük, Billy sötétkék autójának a hangját lehetett hallani. Majd amikor Mike nővére meg is látta a vele egykorú személyt a kocsiban, megijedt.
- Srácok, kifelé! - kiabálta Nancy, mire mindenki kiszállt a járműből és visszafutottak a plázába.
Egy öt perc múlva már mindenki fel volt arra készülve, hogy Billy jönni fog és küzdeni kell majd ellene.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...