29.

794 63 2
                                    

Miután Will átöltözött (egy barna-piros-fehér csíkos, piros galléros hosszú ujjút, meg egy sötétkék rövidnadrágot viselt az incidens után), visszamentek a gyerekek Mike-hoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután Will átöltözött (egy barna-piros-fehér csíkos, piros galléros hosszú ujjút, meg egy sötétkék rövidnadrágot viselt az incidens után), visszamentek a gyerekek Mike-hoz.

Amikor odaértek, Suzie bejelentette, hogy ő is hazamenne átvetni a nedves ruházatát, de Mike erre azt mondta, hogy majd ő ad valamit, mert fontos megbeszélnivalójuk van.

Ebből az lett, hogy a lány kapott Mike-tól egy sötétkék kockás inget, meg egy fehér, női farmernadrágot.

Ameddig a lány átvette a ruháját a frissekre, az alagsorban található fürdőszobában, addig a fiúk suttogva beszélgettek.

- Mike, neked minek van női gatyád? - kérdezte Lucas.

- Az Nancy-é. Volt, legalábbis. - legyintett Mike.

Will csak csendben várta, hogy a lány visszajöjjön és megértesse velük, hogy hogyan csinálta azt az egész világot.

Suzie kijött a fürdőből, majd leült a földre, kanapén ülő fiúk elé. Az ing, ami eredetileg Mike-é volt, a lányra nagy volt.

- Ennyi idő alatt simán hazamehettem volna és átöltözhettem volna a saját ruhámba, de mindegy. - morogta Suzie.

- Jó, most már mindegy. - legyintett Mike, ahogyan a vizes hajú lányt nézte. - Viszont Suz, ha nem lenne baj, akkor elmesélnéd, hogy mit értettél azon, hogy te csináltad azt az egész világot? A Tótágast?

- Én csináltam a Tó-izét, igen. - bólintott.

- Hogyan? - kérdezte Lucas.

- Amikor még nagyon kicsi voltam, Papa bele tudott látni az álmaimba. Egy testvérem segítségével megtudta, hogy mit álmodok. Mindig ezt csinálta velem. - mesélte. - Egyik éjjel rossz álmom volt. Nagyon rossz álmom volt. Egy világról álmodtam, ami olyan volt, mint ez... Csak sötét volt és undorító... Tele furcsa élőlényekkel és indákkal, meg lebegő izékkel a levegőben. - magyarázta Suzie. - Papa ugye látta, amit én láttam. És másnap megkért arra, hogy próbáljam megalkotni. Kényszerített rá. Nyitottam egy kaput. Egy kaput oda. Utána egy ideig az nyitva volt, majd a meregező levegő miatt be kellett, hogy csukjam.

- Az mérgező. - mondta Lucas.

- Akkor mé-mérgező. - legyintett a lány.

- És mi lett azzal a testvéreddel, aki belelátott az álmaidba? - kérdezte Will.

- Seven meghalt. Mielőtt a kaput becsuktam volna, beszívta azt a levegőt és sokat ártott a bátyámnak. - mondta a lány.

- Ezután meg a Papád kiképzett arra, hogy az elszökött nővéredet visszavidd hozzá, ugye? - nézte Mike a lányt. Suzie csak bólintott egyet. - Ezért tudsz így beszélni.

- Igen.

Ekkor csend lett. Az a tök jó, kínos csend.

- És mikre vagy képes? - törte meg Lucas a nagy szótlanságot. - A telekinézisen kívül. Tudod. - kinyújtotta a fiú a kezét, ahogyan Eleven szokta.

- A tele-cuccon kívül bele tudok mások fejébe nézni. - mondta Suzie.

- Szóval, te most bele tudnál látni a fejembe, anélkül, hogy én érzékelném? - érdeklődött Lucas.

- Mhm. - bólogatott a lány.

- Játsszunk! - csapta össze két tenyerét a néger. - Mondd meg, hogy mire gondolok!

- Oké. - mosolygott a lány, majd erősen koncentrált a fiúra.

- Karate kölyök a kedvenc filmem. - mondta Lucas a gondolataiban.

- A Karate kölyök a kedvenc filmed. - nézett egyenesen a fiú szemeibe a lány.

- Oké, ahelyett, hogy játszanátok, mint az ötévesek, nem lenne ésszerűbb, hogy arról beszélnénk, amit Will érzett? - emelte fel Mike a hangját.

Will meglepődött, hogy érdekelte Mike-ot az, hogy ő érezte az Árnyszörnyet.

- Ja, igen... - suttogta Suzie.

- Te csak tudod, hogy hogyan kell megállítani, nem Suz? - nézte Mike a lányt.

- Suz? - röhögött Will.

- Kuss. - morogta Mike. - Na, tudod, vagy sem?

- Nem tudom. Az a szörny... Az ural mindent ott. Erős. Nagyon erős. - makogta a lány.

- Szóval hadd értelmezzem, mert holnapig itt fogunk ülni! - emelte fel Will a hangját. - Szóval Suzie még gyerekként létrehozta a Tótágast, vele együtt minden élőlényt és tulajdonképpen miatta volt ez az egész?

- Mekkora barom vagy! Ha rám vagy kiakadva, akkor ne vele ordibálj! - akadt ki Mike, amint meghallotta azt, hogy Suzie-t bántja. A lány csak ült ott, miközben a két fiút leste. Lucas, a kettő srác között ült és hallgatta a beszélgetést.

- Nem vagyok rád kiakadva!

- Dehogynem. Leseggfejeztél, hogy ne lennél kiakadva!

- Csendben maradjatok! - állt fel Lucas a kanapéról. - Mike, igenis, egy seggfej vagy, voltál és leszel is. Will, te veled is ugyanez a helyzet. Szóval be tudnátok fogni a pofátokat és azon gondolkodni, ha ez a szar visszajött, akkor hogyan kéne megállítani?

- Ehhez kelleni fognak a lányok is. - mondta Suzie. Will csak a szemeit forgatta. Megint Eleven. Megint Max.

- Meg Dustin. - mondta Lucas.

- Gyerekek! - hallották meg az emeletről Mrs. Wheeler-t. - Ha lehetne, csendesebben beszélgetnétek? Már este tíz van, nem kéne ilyen hangosan beszélni.

- Francba. Akkor majd holnap. - legyintett Lucas.

- Tudtok maradni? - kérdezte Mike.

- Én is? - értetlenkedett Suzie.

- Persze Suz. Maradhatsz. - a lány erre vállat vont.

- Én viszont hívok. - mondta Lucas.

- Én meg majd utána. - morogta Will, majd felállt Lucas mellé és az emeletre indultak.

Suzie felült Mike mellé a kanapéra. Egy pár másodpercig csendben voltak, majd Mike megszólalt:

- Bocsánat, hogy bunkó voltam veled.

- S-semmi baj Mikey. - suttogta a lány.

- Mikey? Most komolyan? - nevetett a fiú. Senki sem hívta őt így. Csak Will egyszer-kétszer.

- Mhm. Ha én egyszer Suz vagyok, akkor te lehetnél Mikey.

- Oké. Nekem nyolc. - vont vállat Mike. - Szóval barátok vagyunk?

- Persze. Azok vagyunk. - mosolyodott el Suzie.

- Remek. - suttogta magának Mike. - A farmer helyett majd adok egy melegítő nadrágot. Kényelmesebb lesz. - nézte a lányt.

- Köszi. - mosolyodott el Suzie.

Will-nek igaza volt. Mike tényleg a barátja lett.

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now