36.

697 62 14
                                    

- Mike? Mike! - állt fel a lány a kanapéról

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Mike? Mike! - állt fel a lány a kanapéról. - Mike! - kiabálta.

- Ő nem hall téged. Nem kellett volna engem keresned. - mondta egy férfi a szomszédos szobából átsétálva, egy cigarettacsikket elnyomva a hamutartóban.

Suzie azonnal felsimerte: Billy volt az.

- Te ezt nem érted. - morogta a férfi. - Egészen idáig ezt csináltuk. A fájdalom, a fáradozások... Csakis neked. Viszont te ezt nem értékeled. Mert apuci kicsi kislánya vagy, aki semmit sem tud erről a világról.

- Nem. Nem vagyok az. - nézte kikerekedett szemekkel Suzie Billy-t.

- Nem kell tagadni. Mindannyian téged fogunk keresni. Hiszen mindig tudni fogjuk, hogy hol vagy. Össze vagy velünk is kötve, Twelve. És mi mindannyian tudjuk, hogy azok senkik sem számodra.

- Nem! - könnyezett be a lány.

- Először Eleven-t ragadjuk el tőled. Majd Michael-t, Maxine-t és Lucas-t. Utoljára marad Will, akinek a halálát végignézheted ugyanúgy, mint a többiekét.

- Nem! - kezdett el sírni Suzie.

- Most felétek tartunk Twelve. És előbb-utóbb így lesz. Eleven, Michael, Maxine, Lucas és Will. A sorrend márpedig így lesz. - vigyorgott Billy, miközben szemeiből könnyek csordultak ki.

- Nem! - nyújtotta ki a lány a kezét, mire a fiatal férfi a szemközti falnak vágódott.

Suzie egyszercsak felébredt. Mindenki értelmetlen fejet vágott, amint látták, hogy a lány kinyitotta a szemeit. Suzie hátra nézett, egyenesen Eleven-re.

- Nagyon sajnálom. - csordultak le könnyek a lány kipirosodott arcán, miközben a testvérét nézte.

- Tessék? - kérdezte Mike. Suzie a fiúra nézett, látta, hogy aggódik.

- Ő jön. - suttogta a lány.

Will a szemöldökét ráncolta, majd a falak mozogni kezdtek. Suzie felugrott a kanapéról, majd az ajtóhoz futott. Remegő kézzel nyitotta ki azt és meglátta a szörnyet.

- Te szent ég! - sietett Nancy a lány háta mögé.

- Menj vissza! - nézett a lány az idősebbikre. Nancy Suzie-ra nézett, majd visszament a többiekhez, akik már egy kupacban álltak.

A szörny egyre közelebb jött, a fákat mozgatta, amik a ház előtt voltak. Az ajtóból Suzie egy lépést tett előre. Egyik kezét kinyújtotta, megállította őt.

- Suzie, gondolj egy rossz emlékre! - kiabálta Eleven. - Használd fel ellene!

Használd fel ellene.

Emlékek. Azok a szörnyűségek.

Amikor Papa bántotta őt.

Amikor azok a férfiak bántották őt. Testileg, lelkileg egyaránt.

Amikor kényszerítették azokra a rossz dolgokra.

Suzie ilyenekre gondolt. Látta maga előtt Papát, ahogyan vigyorog és veszi le a saját ruháját, hogy a szokásos dolgokat csinálja a lánnyal esténként, amikor senki sem volt már ott. Fájt. Nagyon fájt.

Suzie kitépett egy fát a földből, majd a szörnyre dobta, aki egyik csápját felé nyújtotta, viszont a lány nem vette észre.

- Suz, vigyázz! - kiabálta Mike. - Jobbra tőled!

Suzie szemei feketék lettek, kezén, nyakán és a fején az erei kilátszódtak, azok is feketék voltak. Hevesen vette a levegőt, orrából folyt a vér. A szörnyet próbálta kettészakítani.

Egyszercsak a szörny csápja, amit a lány felé mozdított, leszakadt és a ház tetejére esett, egy kisebb lyukat maga után hagyva.

Az egy kupacban lévő emberek megugrottak: Max Lucas-ba, Will Mike-ba, Nancy pedig Jonathan-be kapaszkodott. Eleven a testvére mögé ment. Suzie már a kettészakítás felénél volt.

A szörny egyik csápjával újra egy lyukat csinált a tetőn, majd Eleven lábánál fogva elkapta. A lány Suzie-ba kapaszkodott sikongatva.

Suzie kibillent az erejének irányításából. Megragadta Eleven egyik kezét, majd húzta vissza őt.

- Segítség! - sikongatta Eleven és Suzie egyszerre.

Mike megfogta El másik kezét, úgy próbált segíteni.

Nancy a nappaliban talált egy puskát, ami Hopper rendőrfőnöké volt, elkezdte azzal lőni a szörny csápját, ami Eleven lábán csüngött. Viszont ez semmit sem segített.

Lucas kitépte Jonathan kezéből a baltát, amit fegyvernek hozott, viszont az idősebbik fiú nem használta azt. Lucas, minden bátorságát összeszedve odafutott a tetőt betörő csáphoz, majd a baltával ütögetni kezdte addig, ameddig le nem vágta egy kis részét annak. A szörny a maradék végtagját visszahúzta.

Eleven a földre esett. A csáp egy kis része még mindig a lábán volt, Mike leguggolt hozzá és letépte azt El bokájáról. A lány felsikoltott.

- Hagyd abba, ez fáj neki! - kiabálta Max. - Kötés és fertőtlenítés kell!

- Hát itt én nem fogok keresgélni! - emelte fel Lucas a hangját.

- Akkor elmegyünk egy boltba, bánom is én! - segítette fel Mike a földről Eleven-t.

- Akkor húzzunk bele! - kiabálta Jonathan.

Suzie a maradék erejével visszatartotta a szörnyet a ház előtt állva, ameddig a többiek beszálltak Jonathan autójába.

- Suzie, gyere már! - szólt Nancy a lánynak a kocsi ajtajánál, aki még mindig egyhelyben tartotta a pókszerű élőlényt. Az idősebbik lány odafutott a fiatalabbikhoz, majd elrángatta szó szerint onnan. - Szállj be leghátulra! - utasította őt, majd beült az anyósülésre. Jonathan rátaposott a gázra és elindultak.

Suzie beült Mike, Max és Eleven mellé, szaporán vette a levegőt.

- Nagyon sajnálom. - nézett a nővérére a lány. Eleven csak magához ölelte őt.


//3 rész//

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now