Miután Dustin szólt Max-nek, hogy legyen ő és El a Wheeler háznál. Mindenki ott volt, egy személyt kivéve. Suzie-t.
- Lucas! - ugrott Max barátjának a nyakába, majd egy csókot nyomott a fiú ajkaira. - Hiányoztál!
- Nekem is. - fogta a lány vállát Lucas, így átkarolta őt. - Na ki kell még?
- A szomszéd. - nézte Mike Suzie házát.
- Mit mész el az engedélyünk nélkül az asztaltól? - ordította Mr. Triumph Suzie szobájába betörve.
Suzie remegve állt az ágya mellett. Nem mert belenézni a férfi szemébe.
- Ha kérdezek valamit, akkor válaszolj már te kis patkány! - kezdett el lépteket tenni a lány felé. Suzie szíve ezerrel kalapált.
- George, elég legyen! - kiabált rá Mr. Triumph-ra Ms. Hudgens. - Megijeszted őt!
- A faszt! Csak játssza! - ragadta meg mindkét vállát Suzie-nak a férfi.
- Ezt ti is halljátok? - kérdezte Max a szomszédos házra nézve.
- A faszt! Csak játssza! - lehetett hallani Mr. Triumph ingerlékeny hangját.
- Eressz el! - lökte el magát Suzie a férfitől az adottságával. Telekinézis segítségével kinyitotta az egyik ablakot, elhúzta a függönyt, és kiugrott az ablakon.
- Suzie! - sikoltotta Ms. Hudgens az ablakhoz rohanva. Lélegzete elállt, amikor látta, hogy a lány lebeg a levegőben.
A lány sírva ereszkedett le a földre.
- Ki foglak nyírni! - ordította Mr. Triumph.
Suzie bőgve kezdett el a belváros felé futni.
- Ugye srácok ezt ti is láttátok? - kérdezte Dustin.
- Utána kell mennünk! - mondta Will.
- Merre mehetett? - gondolkodott Mike.
- Én tudom. - jelentette be El.
Suzie az áruházhoz futott. Rengetegen voltak ott. Sokan nézték a lányt, hogy mégis mi baja lehet? De senkiben sem volt annyi, hogy odamenjen hozzá és megkérdezze, hogy minden rendben van-e.
A lány leült egy padra, amit arrafelé talált és próbálta nyugtatni magát.
Eközben a csipet csapat biciklire szállt és Suzie után indultak, a Starcourt-hoz.
Legelőször Mike pillantotta meg a még mindig síró lányt.
- Ott van! - mutatott a fiú Suzie-ra.
- Jézusom! - szállt le elsőnek Will a biciklijéről, majd futott a lányhoz. - Jól vagy? - guggolt le a lány elé.
- Attól függ, hogy a "jól" alatt mit értesz. - törölte meg kezeivel kipirosodott arcát Suzie.
- Bántottak? - kérdezte El, miután leszállt, Mike mögül, a bicikliről.
- Szavakkal. - nézte nővérét a lány.
- Az még a jobbik eset. - ült le El testvére mellé. Suzie megölelte őt. El viszonozta. - Most viszont fel kell téged boldogítani! - mosolygott.
- Mivel? - kérdezte értetlenül Suzie.
- Vásárlással. - jelentette ki Max.
- De... De nekem nincsen pénzem. - törölte meg az orrát Suzie.
- Fizetek. - húzta fel a padról Max Suzie-t. - El, gyere már!
És már el is indultak.
- Ezek most komolyan vásárolni mennek? - kérdezte Dustin.
- Ahogyan látom, igen. - nézte a három lányt Lucas.
- Szuper. - nevetett Will. Mindenki őt nézte. - Mi az? Megint lehet egy fiús napunk!
- Az is igaz. - bólogatott Dustin.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...