A Seven Eleven-ben Max Eleven sebét tisztítgatta. Will és Lucas egy tálat kerestek a sorok között, mert kellett a fertőtlenítés miatt. Nancy és Jonathan csendben egymás mellett ültek a földön. Mike Max-et nézte, Suzie Mike vállára hajtva a fejét pihent, szintén a földön ülve, maga elé meredt. Körülöttük csomó minden volt: vértócsa, véres kendők, adó vevő, kaja.
- Jól vagy? - kérdezte Eleven Suzie-ra nézve, aki felkapta a fejét a kérdésre.
- Igen, csak... Rossz dolgok, amit mondtál. - próbálta körbeírni a lány, hogy mitől tudta sokkalta tovább használni az erejét.
- Oh. - suttogta El, majd felszisszent egyet, mert Max a sebet mosta még mindig ki, már amennyire tudta.
- Hol a fenében vannak már? - suttogta frusztráltan Max, Lucas-ra és Will-re célozva, akiknek már rég egy tálat kellett volna hozniuk.
- Menj utánuk! - mondta Mike a vörösre nézve. - Ki tudja, hogy mi a fenét csinálnak.
- Rendben. - Max felállt, majd elkezdte a kettő fiút keresni.
Suzie sóhajtott egyet és a fejét Mike válláról a mögötté lévő polcra döntötte.
- Maradhattál volna. - nézett Wheeler a lányra, aki csak elmosolyodott, viszont nem szólalt meg. A fiú szemébe nézett. Egy ideig tartották a szemkontaktust, majd Mike volt az első, aki szemeit másra vetette: Eleven-re.
El ezt észrevette, viszont nem mondott semmit sem. Mike is szótlan volt.
Majd egyszercsak Suzie mellett lévő adó vevő recsegni kezdett.
- M-m-mike, v-veszed? - hallatszott Dustin egyre tompuló hangja.
Suzie a szerkezetet Mike kezébe nyomta, aki egy gombot lenyomott.
- Dustin! Alig hallak, mi van veled?
- S-starc-courtban o-oro - - - ismétl-lem - - - v-veszitek?
- Dustin, haver nem értelek! - mondta Mike. - A Starcourtban vagy? - ezek után már csak sercegés jött a vonal túlsó oldaláról.
- U-utána nézhetek. - motyogta Suzie.
- Nem, majd én. - vágta rá Eleven.
Miután mindenkit összehívtak, Eleven keresni kezdte Dustin-t.
Egy kis idő múlva a lány megszólalt.
- Dustin egy pult mögött bújkál.
- Milyen pult? - kérdezte Lucas, valami kólát szürcsölgetve.
- A pulton vannak üdítők. A közelben van egy kocsi. Egy piros kocsi. - magyarázta Eleven.
- Az a Scoops Ahoy mellett van! - mondta Mike, majd ránézett a nővérére. - Meg kell mentenünk őt!
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...