- Nem tudnak azokról a dolgokról, amiket te ott láttál... Nem tudnak Montgomery-ről sem. Tudom én! - visongta a bongyor hajú.
Ugye Suzie összeesett ezek után.
És abban a fekete ürességben találta magát.
Először semmit sem látott, majd a háta mögött, nem messze tőle egy ágy volt, rajta egy fiatal férfival. Egy kórházi ruhát viselt, amilyeneket a betegekre adnak rá.
Suzie lépéseket tett a férfi felé, mire valaki megjelent a férfi mellett.
Nem nézett ki úgy, mintha egy ápolónő lenne, hiszen egy férfi volt. Viszont orvosnak sem látszódott.
Valamit oroszul kezdtek el morogni, amit a lány nem értett.
A férfi, aki a fiatalabbikhoz ment, széles vállú, rövid hajú volt, szűk farmert és egy fekete hosszú ujjút viselt egy mellénnyel.
A fiatal férfi a bal kezének a csuklóját dörzsölgette.
Suzie közelebb ment hozzájuk, a beszédből semmit sem értett. Mintha halandzsáztak volna.
A fiatal férfinek a csuklóján egy apró tetoválás volt, mint Suzie-nak. Csak az 007 volt, nem 012.
007.
- Seven? - kérdezte suttogva a lány, mire a férfi egyenesen a szemébe nézett. Suzie meghökkent. Seven látta őt. - M-montgomery?
A férfi nem válaszolt semmit, csak a lányt nézte. Ez viszont a másik férfinak feltűnt és ugyanúgy arra nézett, ahová Seven nézett. A lány megijedt és futni kezdett.
Nem hitte el, hogy életben van. Seven életben van.
Ekkor felébredt a transzból és szemben találta magát a csapattal. Suzie köhögött, orrából folyt a vér, szíve zakatolt.
- Suz! Azt hittem, hogy meghaltál! - suttogta kissé hangosan Mike, majd a mellette köhécselő lányt magához ölelte.
- Láttam őt. - suttogta erőtlenül a lány.
- Kit láttál? - kérdezte aggódva Eleven.
- Montgomery-t. - ölelte még mindig a fiút Suzie.
- Az meg ki? - kérdezte Will.
- Tényleg! Miről magyarázott itt Billy? - kérdezte Max. Suzie nem tudott válaszolni. Túl gyenge volt ehhez. Csak eleresztette Mike-ot és hátra döntötte a falnak a fejét, ahogyan próbálta a lélegzetét normálisan venni.
- Nem látjátok, hogy szarul van? - kérdezte Lucas.
- Lucas-nak igaza van. - helyeselt a fiúval Mike is. - Viszont haza kell mennünk. Nem maradhatunk itt. Veszélyes lenne.
- Tudsz járni? - kérdezte Max a lánytól, aki csak megvonta a vállait. A vörös hajú segített a barnának felállni, viszont nem bírt a saját lábain megmaradni.
- Fr-francba. - dadogott Suzie.
- Will, fogd a másik oldalon! - utasította Max a fiút, aki a lányt a bal kezét megfogta, a vörös a jobb oldalon segített neki.
- Vigyétek ki! - utasította Mike. - Majd mögöttem fog ülni.
Max és Will az erdőbe vezették a lányt lassú léptekkel, ahol a bicikliket rejtették el.
Mike, Eleven és Lucas mögöttük mentek egy tíz méterrel.
- Szerintetek ki az a Montgomery? - kérdezte Lucas.
- Nem tudom. - mondta halkan Mike. - De szerintem ismerheti őt.
Eleven csak csendben ment a kettő fiú között. Nem tudott semmit sem ehhez mondani.
- Vonszoljátok gyorsabban a seggeteket srácok! - kiabálta Max.
Mike odafutott a két lányhoz meg a fiúhoz, akik a biciklik mellett álltak. A Wheeler fiú felszállt a sajátjára, majd kérte Max-től és Will-től, hogy segítség fel mögé a gyengélkedő lányt. Nagy nehezen, de Suzie felszállt Mike mögé.
- Jól vagy ott hátul? - kérdezte a fiú Suzie-tól.
- Mhm. - préselt ki valamit a száján a lány.
Miután mindenki készen állt, a Wheeler házba indultak el. Suzie az egész úton pityergett. Öröm és nem örömkönnyek csordultak le az arcán, miközben egyre erősebben szorította kezeit Mike dereka körül.
Amikor megérkeztek, Mike segített a lánynak járni. Ezt mindenki furcsálta. Miért pont Mike? Miért nem Will? Mike miért nem Eleven oldalán van?
- Ez így jó? - kérdezte Mike suttogva, miközben a lány derekát fogta.
- Mhm. - nyöszörgött.
- Mindjárt ott vagyunk, bírd ki még egy kicsit. - mondta halkan Mike, amire a lány bólintott.
- Várj, segítek a másik oldalon! - kiabálta Max, majd leugrott a biciklijéről, ami eldőlt. Odafutott hozzájuk, majd Max fogta a lány derekát a másik oldalon.
Karen nem volt otthon, Nancy sem, Ted és Holly meg aludtak a nappaliban, szóval a gyerekek le tudtak osonni az alagsorba.
A gyenge lánnyal lebotorkáltak a lépcsőn, majd a kanapéra fektették el.
- Suz, mi történt az uszodában? - kérdezte Mike, a lány előtt guggolva,
- E-említettem S-seven-t, ugye? H-hogy meg-meghalt. - dadogta a lány, mire Mike bólintott egyet. Max értetlenül nézte a kettő fiatalt, miközben Eleven, Will és Lucas botorkált le a lépcsőfokokon.
- Nem is halt meg, ugye? - kérdezte Max, mire nemlegesen kezdte Suzie a fejét rázni.
- Láttam őt. F-felnőtt.
Will és Eleven féltékenyek voltak, mindketten a lányra. Mike vele foglalkozott, nem valamelyikükkel.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...