4.

1.6K 133 13
                                    

Mike-nak rossz kedve volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mike-nak rossz kedve volt. Csak szerelmére tudott gondolni, aki valószínűleg a fiúkkal volt. Vagy Max-szel, ki tudja.

- Min gondolkozol? - kérdezte Twelve. Tudta, hogy Mike mikre, illetve kikre gondolt. Hiszen, mint ikertestvérének Eleven-nek, különleges képessége volt. Telepátia, illetve telekinézis. Bele tudott nézni mások gondolataiba, emlékeibe. Ha akarta, ki is törölhetett egy adott emléket.

- Nem akarok itt lenni. Mármint bocsáss meg, de inkább lennék a barátaimmal, mint egy vadidegennel.

- Meg tudlak érteni. - motyogta Twelve.

- Nem érdekel, én elmegyek. - állt fel a sötétbarna hajú fiú.

- És mi lesz a szüleiddel? - kérdezte a lány.

- Szarok beléjük. - morogta alig hallhatóan Mike.

- Mehetek? - csúszott ki véletlenül Suzie száján.

- Hát... - gondolkodott a fiú. Nem akarta, hogy jöjjön. Max is alig fér bele a csapatba. De szerencsétlen lányt itthagyni oly' pofátlanul? - Gyere! - a lány szeme akaratlanul felcsillant. Felugrott a régi, takarókkal borított kanapéról, majd a fiú után ment, mögötte becsukva halkan az ajtót.

És kint is voltak. Volt egy pár ember az utcán, azt hitték, hogy Mike és Twelve együtt vannak, mivel egymás mellett haladtak egy tempóban. A játékteremhez igyekeztek. Leginkább Mike, Twelve azt sem tudta, hogy hol van.

- A rohadt életbe! - hallatszott Dustin hangja a Dig Dugtól

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- A rohadt életbe! - hallatszott Dustin hangja a Dig Dugtól. - Ez egy nagy fos! - mérgelődött.

- Nyugi Dustin, ez csak egy játék. - fogta meg a vörös hajú lány, név szerint Max, a fiú vállát. - Amiben te sosem fogsz engem megverni! - nevetett. Max mellett álló, mogyoróbarna hajú Will is nevetni kezdett.

- Ez jó volt Madmax! - nevetett Will, majd meglátta Mike-ot és "Elevent". - A kis szerelmespár! - mutatott a kettő gyerekre.

- Szerelmespár? - kérdezte Twelve Mike-ra pillantva.

- Ez itt nem El. - mondta undorodva Mike. - Egyébként hol van?

- Nem tudom. - nézett körül Max. - Előbb még itt volt.

- Az az előbb a Devil & Death-nél volt, úgy egy fél órája. - röhögött Dustin.

- De most komolyan! - kezdett aggódni Mike. - Hol van?

- Ott! - mutatott Twelve az említett lányra. Éppen egy játékkal játszott, egészen élvezte. Valami tündéres szarsággal.

Twelve testét egyfajta bizsergés járta át. A küldetésének egyik része éppen kovácsolódik. Papa nem fog benne csalódni. Remélhetőleg. Félig örült, hogy végre megvan a testvére. Viszont félig nem, mivel Papához kell vinnie, aki valószínűleg tette miatt meg fogja őt ölni.

- El! - hallotta meg Eleven saját nevét. Abbahagyta a játékot. Mike kitárta karjait egy ölelésre, amibe Eleven bele is egyezett. - Szia! - suttogta Mike.

- Szia! - mondta a lány a fiú karjaiban. - Ő meg ki? - nézett a testvérére El.

- Suzie. Ő az új szomszédom. - mutatta be röviden Mike a lányt, aki egymagában állt.

William Byers a bemutatkozásra felfigyelt nagy bambulásából. Suzie-ra nézett, aki csendben a cipőjét nézegette. Csinosnak tartotta a lányt. A fiú hirtelen arra gondolt, lehet, hogy neki soha nem voltak normális barátai. Bár ki tudja? A barátja akart lenni. Több, mint a barátja.

Suzie viszont nem hallotta Will gondolatait. Eleven gondolataira figyelt. "Ez itt olyan, mint én." gondolta a lány.

- Hé, Suzie! - zökkentette ki Will a lányt saját gondolataiban való elmerülésből.

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now