Will és Mike másnap találkoztak a közeli parkban, hogy beszéljenek.
- Miből gondolod azt, hogy több képessége is van Suzie-nak? - kérdezte Will, miközben a padon, amin ültek, dobolt az ujjaival.
- Nem tudom. Csak egy gondolat volt. - vakarta a fejét Mike. - Csak nekem ez egy kicsit furcsa. Felbukkan a szomszédomban hirtelen a nagy semmiből, kiderül, hogy a laborból van, az apja vagy a faszom tudja kije, megjelenik náluk.
- Mike, tudsz már mindenről. A laborból van, és az apja azért engedte ki, hogy El-t visszavigye, de nem teszi.
- Tudom. De nem bízok benne.
- Bezzeg El-ben megbíztál anélkül, hogy szart sem mondott volna. - gondolta Will, miközben maga elé meredt.
Suzie eközben reggelizett a konyha asztalnál, a kamu szüleivel együtt. Rántotta volt, pirítóssal.- És milyen napod volt tegnap Suzie? - kérdezte az asztalnál ülő nő, Ms. Hudgens.
- Miért érdekel? - ivott bele poharába Suzie. - Nem vagytok az igazi szüleim.
- Csak próbáltam jól színlelni Twelve. - evett tovább a nő. Mr. Triumph csendben hallgatta a beszélgetést. - És hogy haladsz a tervvel?
- Egészen jól. Már egy páran bíznak bennem. - mosolygott a lány.
- Jól van. Van mára valami terv? - kérdezte Mr. Triumph.
- Nem tudom.
- Kivel beszéltél tegnap este? - kérdezte a férfi a lányt nézve. Suzie csak evett tovább.
- Tessék? Miről beszélsz? - értetlenkedett Suzie, mintha nem tudná miről lenne szó. - Biztosan csak képzelődsz.
- Tisztán hallottam, hogy beszélgetsz valakivel! - csapott az asztalra a férfi. Suzie megrezzent az ütéstől.
- Senkivel sem beszéltem. - váltott komoly hangsúlyra a lány.
- Ez a kis picsa. Tudom, hogy beszélt valakivel. - hallgatott bele Suzie Mr. Triumph gondolataiba, majd szó nélkül felállt az asztaltól, és felfutott a szobájába.
Átöltözött, majd az adóvevőjét fogva, telekinézis segítségével, megtalálta testvérének, Jane-nek a vonalát.
- El? - szólt bele az adóvevőbe.
- Suzie? - hallotta meg a nővére hangját. - Mi az? - ásított.
- Felébresztettelek? - kérdezte.
- Aha, de nem baj. Mi az? - nevetett.
- Ma találkoznunk kell. - jelentette be Suzie.
- Úgy is mentünk volna abba az új áruházba a többiekkel. Legalábbis azt beszéltük meg. - mondta Jane.
- Szuper.
- Miért és miről kell beszélnünk? - érdeklődött a lány testvére felől.
- Mindenről. - sóhajtott egy nagyot Suzie.
- Olyan tíz óra környékén legyél ott az áruháznál! Viszont most mennem kell, szia! - lépett le Jane.
Eközben Mike és Will a Wheeler ház alagsorában ültek, a kanapén.
- Srácok! Veszitek? - ordított az adóvevőbe Dustin.
- Uram atyám, Dustin! - fogta a fejét Mike. - Mi az? Vége.
- Lucas hazajött, vége. - mondta Dustin, mintha most ő lenne a legboldogabb ember a világon.
- Tényleg? Miért? Vége. - nézte Will-t Mike értetlenül.
- Az anyja összeveszett a bátyjával vagy mi. Aztán hazajöttek, vége. - magyarázta Dustin.
- Figyu... Azon gondolkodtam, hogy ma az egész csapat elmehetne a Starcoutba. Mondjuk jelen esetben ünnepelni, hogy Lucas hazajött. Vége. - híresztelte ötletét Wheeler.
- Az jó lenne. - tátogta Will.
- Rendben, én benne vagyok. - nevetett Dustin. - A csajt is hozza el Will. Oda van érte, mint az állat, vége.
- Ugye azt tudod, hogy ezt mind hallom, te balfasz? - szólt bele az adóvevőbe Will, amin mindhárman nevetni kezdtek.- Akkor Dustin, te és Lucas legyetek kilencre a házamnál. Hozzátok a lányokat is! Vége. - jelentette ki Mike.
- Rendben. Akkor egy óra múlva ott. - mondta Dustin. - Vége és kiléptem.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...