26.

857 71 12
                                    

- Csak ki van akadva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Csak ki van akadva. - ismételte meg Suzie.

- El-re, ugye? - kérdezte Will.

- Ja... Igen, rá. - bólintott egyet a lány. Will csak a szemeit forgatta. - Mi az?

- Állandóan csak róla van szó. El-ről. Mármint félre ne érts, bírom a nővéredet, meg minden, de ellopja tőlem a legjobb barátomat. Ovis korom óta a barátom és most egy csaj miatt meg mindent kidobhatok az ablakon. Mert Mike Wheeler, a legjobb barátom, volt olyan idióta, hogy a legjobb barátja helyett egy lányt válasszon. - mondta Will. Suzie csak halgatta őt. - És érted? Állandóan vele van. Mindig, ha van valami programunk, akkor is késik, mert vele volt. Már rohadtul kezd elegem lenni ebből, tudod?

- Mhm. - nézett ki a lány az ablakon.

- És még neki áll feljebb, ha ezt megemlítjük neki, hogy a banda a fő, aztán a nő! - kezdett el fel-alá járkálni a szobában Will.

- De... Ha banda a fő, aztán a nő, akkor miért vagy velem? - kérdezte Suzie, miközben Will tekintetét akarta elkapni.

Will megállt, majd a cipőjét nézte.

- Te banda tag vagy, Suzie. - ekkor egy perc néma csönd lett, amit a lány szakított meg:

- Nem érzem úgy.

Will csak leült a lány mellé.

- Miért nem? - kérdezte.

- Mike utál engem. - suttogta. - Lucas sincsen odáig értem.

- Lucas... Lucas csak nagyon újnak tart téged. A barátja leszel. Hamarosan.

- Mi van Mike-kal? Ő is hamarosan a barátom lesz? - motyogta Suzie. Will csak sóhajtott egyet.

- Persze.

Eközben Lucas és Mike még mindig csak a kanapén beszélgettek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eközben Lucas és Mike még mindig csak a kanapén beszélgettek. Will-ről, Mike és Eleven szakításáról, Max-ről, hogy milyen bunkó volt velük és Suzie-ról.

Mike éppen az magyarázta, hogy rohadtul nem fog a csaj a csapat tagja lenni. Lucas próbálta a fiúnak elmagyarázni, hogy dehogynem, majd valahogyan bekerül. De nem nagyon ment neki.

- Lucas! Én leszarom, hogy El testvére, leszarom, hogy bejön Will-nek, leszarom, hogy te mit gondolsz! Egy ilyen semmirekellő nem fog az én csapatomba bekerülni! - kiabálta.

- A te csapatod? A te csapatod? Hol van itt csapat, te idióta? - emelte fel Lucas a hangját. Mike csak hallgatott. - Nézd... Suzie nekem is nagyon-nagyon új. Viszont lehet, hogy ha megismernénk, akkor mindkettőnknek változna a véleménye.

Mike még mindig csendben ült a kanapén. Majd fogta magát, az asztalhoz nyúlt, ami a kanapé előtt volt, elvette a rajta fekvő adó vevőt, majd a helyes csatornára állította azt.

- Suzie? Suzie, veszed az adást? - kérdezte, a gombot lenyomva tartotta.

- Itt Suzie, veszem az adást. - hallotta meg Lucas és Mike a lány vékonyka hangját.

- Nem lenne baj, hogy ha megmondanád Will-nek, hogy jöjjön át? - kérdezte Mike.

- Egy pillanat. - mondta Suzie, majd egy percen át vártak a fiúk a válaszra. - Will azt mondta, hogy megy.

- Rendben. - dobta le Mike maga mellé az adó vevőt.

- Most akkor mi lesz? - kérdezte Lucas.

- Beszélni fogok vele. Mint barát a baráttal.

Will úgy öt percen belül megjelent a Wheeler háznál.

Kopogott az ajtón, amit Karen, azaz Mrs. Wheeler nyitott ki.

- Szia Will! - mosolygott a nő, aki fürdőruhában volt, a derekánál egy törülköző volt odacsavarva.

- Jó napot Mrs. Wheeler! Mike-hoz jöttem.

- Gondoltam, hogy nem Nancy-hez. - engedte be Karen a fiút a házba.

Will csak elmosolyodott.

- Lent van az alagsorban. - mondta Karen, majd Will elindult a fiúkhoz.

- Sziasztok! - köszönt Byers, még a lépcsősor közepén.

- Szia Will! - üdvözölte Lucas.

- Szia haver! - mondta Mike, kissé mérges arccal, de a hangján nem hallatszódott. Amint Will meglátta a fiúkat, tudta, hogy valami baj van.

- Minden rendben van? - kérdezte Will.

- Minden rendben van? Rendben? - suttogta Mike feszülten. - Nem, rohadtul nem! - emelte fel a fiú a hangját. Will csak a szemöldökét ráncolta. Mike soha nem kiabált vele. Eddig. - Na, a csajod nem jött?

Lucas vállba csapta Mike-ot.

- Ő nem a csajom. - vett fel egy Mike-nak nemtetsző, bunkó tónust Will. - Ugye nem erről akarsz beszélni?

- Oh, dehogynem. Ülj csak le! - paskolta meg Mike a mellette lévő üres helyet a kanapén. - Egy ideig itt leszünk.

Will leült az állítólagos legjobb barátja mellé.

- Nem az én problémám az, hogy nem bírod őt. - mondta Will egy hosszas csend után.

- Suzie nem fog neked kelleni. Tudod jól, hogy azt sem tudja, hogy ki vagy. - mondta már egy visszafogottabb hangnemben Mike.

- De ő legalább meghallgat engem.

- Miért, mi nem? - kérdezte Lucas.

- El vagytok állandóan azzal foglalva, hogy romantikázzatok a barátnőitekkel. Akik már az exbarátnőitek, de az mindegy. - legyintett Will.

- Most leszállhatnánk erről a témáról? - kezdte újra felemelni a hangját Mike.

- Miért is? - meredt Will előre. - Ugyanolyan seggfej vagy, mint voltál... - motyogta. Mike, Will szerencsétlenségére meghallotta ezt.

- Mit mondtál? - kérdezte Mike. Will nem válaszolt. - Mit mondtál?

- Azt, hogy egy seggfej vagy. - mondta Will, miközben Mike térdét nézte.

- Takarodj ki a házamból! - morogta Mike. Will és Lucas nem hitt a fülének. - Húzz már el, bazdmeg! - kiabálta.

Még jó, hogy Karen lelépett Billy-hez, Ted meg a barátaival volt a városban, Nancy dolgozott, Holly pedig a barátnőjének a házában volt.

- Ha így akarod. - suttogta Will, majd fogta magát és könnyezve felfutott az első emeletre. El sem köszönt. Csak rohant felfelé a lépcsőfokokon.

Ott sírni kezdett, majd kifutott az ajtón, ki az utcára. Esett az eső. Szakadt inkább, szó szerint.

Nem ment vissza Suzie-hoz. Fogta a lány háza előtt álló biciklijét, majd hazament.

Mike sem hitt a fülének. Kiabált a legjobb barátjával, mert legseggfejezte. Mike-nak fájt az igazság. Tényleg egy seggfej volt. El, El, El, csak El. És Will-t el is felejtette. Azok a dolgok, amiken keresztül mentek. Amin Will ment keresztül. Borzalmas. Életében eddig nem kiabált Will-lel, de most, egy hülye lány miatt igen. Vagyis kettő hülye lány miatt.

Mert ugye, banda a fő, aztán a nő, nem?

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now