28.

799 70 14
                                    

Will eközben tényleg a Byers-kastélyban volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Will eközben tényleg a Byers-kastélyban volt.

Nem hitte el, hogy Mike így bánt vele.

Sosem küldte el őt a házából. Sosem.

És most egy hülye lány miatt meg ez történt.

Mike nem kiabált vele, sohasem hordta le, sohasem bánt vele csúnyán.

Lehet Mike nem realizálta, de Will-t anélkül is tudták bántani, hogy hozzászóltak volna. Mozdulatokkal, nézésekkel, de legfőképpen cselekvésekkel.

Mike az utóbbi fél évben bántotta a legjobb barátját. Hiszen állandóan a barátnőjével volt. Megfeledkezett arról, hogy létezik azon az egy szem lányon kívül más is, akivel tölthetné az idejét. Mondjuk Dustin, Lucas, vagy akár Will, ha már egyszer a legjobb barátja.

Will nem szerette Eleven-t annyira. Magával a lánnyal nem volt baja, csak azzal, amit megtestesített: Mike barátnője volt. Ezáltal a fiú csak vele volt. Minden egyes nap elment hozzá, minden egyes nap falták egymást.

Will ezt undorítónak tartotta. De nem csak ő, hanem az egész csapat is. Kivéve Max-et, mert ugye ő El legjobb barátja.

Will Byers féltékeny volt. Féltékeny volt Eleven-re. A lány nagyon szép. Mármint tényleg, nagyon szép. Will is ezt belátta, hogy El szép.... Meg ugye egy lány is, szóval így még nagyobb esélye van arra, hogy az a valaki az övé legyen. Csak az övé.

- Együtt őrülünk meg, ugye?
- Naná. Együtt.

Hát ebből csak az lett, hogy Will őrült meg, de nagyon. És ráadásul egyedül.

Amint hazaérkezett a szakadó esőben, Will egyből a biztonságos helyére ment, az erdőben álló Byers-kastélyba, amit még régen bátyjával, Jonathan-nel épített.

Ott az a kis összetákolt helyiség volt a biztonságos helye. Ott érezte biztonságban magát. Hiába az erdő kellős közepén volt a kastély.

Beült az építménybe és körülnézett.

Mindennek köze volt Mike-hoz. A képregények a sarokban, a rajzok, amik deszkákon lógtak, képek, amin Mike is rajta volt, meg a többi barátja.

Egy tavaly készült halloween-i képet tartott a kezében. Szellemírtóknak öltöztek be a fiúk.

Ekkor még nem volt Eleven. Vagyis volt, de nem volt ott.

Dustin állt a kép bal szélén, majd követte őt Mike, Will és Lucas.

Magát nézte, meg Mike-ot.

Dühös volt magára, hogy hamarabb nem mondta el, azt amit már rég el kellett volna mondania. Még talán akkor, Halloweenkor.

Azt, hogy szereti Mike-ot.

Nem, nem csak úgy, ahogyan a legjobb barátok szokták egymást szeretni. Ez több volt annál. Sokkal több.

De ehelyett elrejtette az érzéseit és egyből a karma közbeszólt: Eleven visszajött és Mike az övé lett.

Csak nézte Mike-ot, ahogyan mellette állt, amikor a képet készítették.

- Olyan hülye vagyok... - kezdett el Will sírni, miközben az ide-oda mozgó képet nézte, mert remegett mindkét keze. - Olyan hülye... - suttogta, majd széttépte a képet, pont középen.

Elkezdte a deszkákról a rajzait leszedni. A képregényeket is odavágta a földnek.

Majd fogta a kastélynak a padlóján fekvő baseball ütőt és kimászott a deszkából felépített helyről. A baseball ütő még az apjától volt, Jonathan-nek adta, azt állítva, hogyha baseballozik, akkor férfi lesz.

Nem egy ilyen senki, mint akinek Will gondolta magát.

Elkezdte az ütővel a Byers-kastélyt ütögetni, ami egyhamar összedőlt.

Will letérdelt a romok mellé, majd még jobban sírt.

Lerombolta a saját, biztonságos helyét egy fiú miatt. Egy hülye fiú miatt.

- Will! - hallotta meg az említett személy Lucas hangját, kissé messziről.

- Will! - kiabálta Mike, kórusban Lucas-szal.

- Will! - látta meg Suzie elsőnek a síró fiút, aki próbálta visszafojtani a nem férfias cselekvését.

Suzie csak odafutott hozzá, majd megölelte őt.

Na igen. És mi van Suzie-val?

Minek kell neki Mike, ha itt van Suzie?

Hiszen a lány tetszett neki - de nem szerette őt. Sosem tudna úgy egyetlen embert sem szeretni, ahogyan Mike-ot szerette.

- Will, minden oké? - került közelebb Lucas, Mike-kal az oldalán, a fiúhoz.

Majd egy furcsa érzést tapasztalt Will Byers. A tarkójához nyúlt és érezte azt az érzést... Hogyan is kéne leírnia? Mintha egy hullámvasúton lenne és mindene mozogna is, meg nem is.

- Will? - kérdezte Suzie, miközben a lány a fiú szemeit vizsgálta.

Ő is érezte.

- Visszajött. - mondta Will, miközben egyenesen Mike szemébe nézett.

- Ki jött vissza? - kérdezte Lucas.

- Az árnyék...- bámult maga elé Suzie.

Mike odakapta a lányra a tekintetét, majd tette így Lucas és Will is.

- Honnan tudsz erről? - nézte Suzie-t Lucas.

- Papa. Ő kényszerített rá... - suttogta a lány.

- Mire kényszerített rá, Suz? - kérdezte Mike.

- Én... Csináltam.

- Te csináltad a szörnyet? - ráncolt a szemöldökét Wheeler.

- Nem csak azt. - nyelt egy nagyot a lány. - Én csináltam mindent. Az a világ... Én csináltam. - makogta.

- M-menjünk be hozzánk! - mondta Will.

- Nem. Most mindenki átjön hozzám és beszélnünk kell erről. - mondta komoly hangsúllyal Mike.

- Legalább hadd öltözzek át, kösz. - morogta Will, majd lelökte magáról Suzie-t, aki még mindig ölelte őt.

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now