Twelve rémülten kapta fel a fejét a padlóról.
- Igen? - kérdezte.
- Velem jönnél? - indult el Will a kijárat felé. A lány csak követte a fiút. Nem értette, hogy mi van. A fiú gondolataiban egy dalszöveg sora ismétlődött újra és újra. Nem sokat ért vele.
Amint kiértek, Will megfogta a lány bal kezét. Ha ennyire hasonlít a legjobb barátjának a kedvesére, akkor itt valami laboratóriumi kísérlet bűzlik. A lány "012" tetoválása egy fehér kendővel volt eltakarva. A fiú kibontotta a szép kis masnit, ami ott tartotta a kendőt. Will szemei kikerekedtek.
- Twelve. - suttogta a fiú gyorsan visszakötözve a kendőt a helyére.
- Kérlek! - préselte ki száján Twelve. - Ne mondd el nekik!
- Miért ne? - kérdezett vissza a fiú csodálkozva.
- Nem akarok visszamenni. - játszotta a szerepét a lány. Tulajdonképpen játszotta is, meg nem is.
- Nem is fogsz. - karolta át a lány vállát a fiú.
Twelve meg sem bírt mozdulni. Lefagyott. Mintha valami bizseregne a hasában. Nem korog, mivel most evett olyan rohadt sokat. Bizsereg. Mintha valami rovarcsapat a hasából ki akarna törni.
Will sem érzett máshogyan. Csakhogy ő tudta, hogy ez mi. Tetszik neki Suzie.
- Visszamegyünk? - kérdezte Will.
- Ha te akarod...- mondta a lány megszeppenve.
- Vagy el is mehetünk. - csúszott ki a fiú száján.
- Hova?
- Megmutatnám a várost. Gondolom még nem volt időd körülnézni. - kezdte el Twelve-t Will a városközpont felé hurcolni, a többieket otthagyva.
- Srácok! - szólalt meg Dustin. - Hol van Will és Suzie?
- Nem tudom. Az előbb az ajtónál álltak. - mutatott Max a kijárat felé.
- Mike. - suttogta Eleven. Az említett fiú a karjaiban lévő lányra tekintett. - Az a lány olyan, mint én.
- Tudom. - bólintott egyet Mike. De El nem úgy értette. Nem külsőleg. Olyan, mint ő. Különleges.
Eközben Will és Twelve eljutottak a belváros széléig, oda ahol a rendőrség van.
- És tényleg Suzie vagy? - kérdezte Will.
- Nem tudom. - válaszolt Twelve.
- Hogy kerültél ide? - nézte folyamatosan Will a lányt, aki az üzleteket nézte az utcán.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...