17.

1K 97 9
                                    

Mike eközben otthon volt és az ágyán fekve a plafont nézte. Lehet több ereje is van annak a csajnak...

Az adóvevőjéért nyúlt, ami az éjjeliszekrényén volt. Will csatornájára állította.

- Will. - szólt bele. - Will, ha hallod válaszolj. Vége.

- Mike? Te vagy az? Vége. - válaszolt Will, aki kócos hajával ült az ágyának a szélén.

- Igen, én vagyok az. Vége.

- Felkeltettél. Mit akarsz este tizenegykor? Vége. - tért a lényegre Will.

- Szerinted Suzie-nak még van több képessége? Vége. - kérdezte Mike suttogva, nehogy a többieket a házban felébressze.

- Jézusom Mike Wheeler! - nevetett Will. - Ezen miért kell gondolkodni? Vége.

- Csak kíváncsi vagyok. Mint mindig. Vége. - mosolygott Mike.

- Majd ezt holnap megbeszélhetjük? Vége.

- Persze. Akkor holnap. Vége és kilépek. - kapcsolta ki Wheeler az adóvevőt.

Jane és Jim a házban, a papírok között gondolkodtak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jane és Jim a házban, a papírok között gondolkodtak. Majd Eleven kinyögte ezt:

- Boldog vagyok.

- Hiszen most bőgtél Jeanny miatt! - mosolygott Jim, amin Jane is elmosolyodott egy pillanatra. Csak egy pillanatra.

- Egészen korán el lettünk szakítva egymástól. Hiszen nem is emlékszem rá, hogy velem volt valaha. - nézte a kettő monogrammot a papíron, majd a babákra nézett. - Miért csak most jött el onnan?

- Hogyan jöhetett el onnan, az a fontos kérdés. Hiszen a labor tavaly be lett zárva. - nézte a papírból álló kupacokat Jim.

- Lehet Papa elvitte őt. - mondta Jane, de a száján kiejtett mondat után rázni kezdte a fejét nemlegesen. - De az sem lehet. Hiszen Papa meghalt.

- Lehet mégsem. - dörzsölte ujjait a rendőr, majd ránézett az órájára. - Későre jár Jane, menj aludni! Ahhh, nekem meg meló. - sóhajtott Jim, majd a kupit otthagyva ment el letusolni.

Jane csak nézte továbbra is a két babát a papíron. A szobájába ment, fogott egy kendőt, majd a szeme elé kötötte. Erősen koncentrált a lányra.

Suzie eközben még mindig fent volt és lihegett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Suzie eközben még mindig fent volt és lihegett. A rossz álom az rossz álom, nem lehet nagyon hamar túllépni rajta.

- Jeanny! - hallott meg egy vékonyka hangot a háta mögül. - Jeanny! - az adóvevő.

- Haló?

- Jeanny. Tudunk beszélni? - kérdezte Jane.

- El? - nézett értetlenül Suzie.

- Igen. Én vagyok az. - mosolyodott el Jane.

- Valami baj van?

- Rájöttem, hogy te vagy az ikertestvérem. Mármint, hogy bizonyosra mentem vele. - nevetett Jane.

- El... Én ezt végig tudtam, anélkül, hogy mondták volna. Papa azért küldött, hogy visszavigyelek a laborba. A barátaidat is. Vagyis most már nem oda. Hanem máshova. - mondta Suzie.

- Tessék?

- De nem kell kiakadnod. Nem foglak visszavinni téged oda. Se senkit.

- Akkor mit fogsz tenni? Papa amit akar, azt eléri vagy megkapja.

- Tudom. De csak kitalálok valamit.

- Helyesbítek... Kitalálunk valamit. - ezen mindketten elmosolyodtak.

Suzie lépteket hallott, majd suttogva mondta Jane-nek:

- Mennem kell. Szia! - tette el gyorsan az adóvevőt a paplan alá, majd azt tettette, hogy alszik.

A kamu apja, Mr. Triumph, nyitott be a szobába.

- Oké Diana, alszik. - csukta be az ajtót a férfi.

Suzie csak egy nagyot sóhajtott, az adóvevőt a földre tette és próbált aludni.

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now