Eleven szeme elé kötötte a kendőt, miután Max boom boxát beállította.
- Azt a kurva, ez hihetetlen! - visongott Max El mellett.
- Max! - szólt rá a lányra, miközben koncentrált.
- Upsz, bocsi. Csönd. - suttogta, majd elhallgatott.
Eleven a szokásos, fekete helyen találta magát. Talpa alatt nedves volt a talaj.
Meglátta Mike-ot és Lucas-t. Közelebb ment.
- Mit csináltam rosszul? Mi a faszomat csináltam rosszul Lucas? - idegeskedett az alagsorban lévő kanapén feküdve Mike, éppen nachost evett.
- Tudom, hogy ez most nagyon rossz. - ült le a kanapé karfájára, amelyik közelebb volt Mike lábához. - De ki fogod bírni.
- A csajok furák. - jelentette be Wheeler.
- Ja, totálisan. A férfiak sosem fogják megérteni őket, mert ők egy másik fajba tartoznak.
- Mit mondanak? - hallotta meg Max hangját El.
- Azt mondják, hogy egy másik falba tartozunk. - mondta El.
- Falba? - kérdezett vissza Max, majd egy kis csönd után kijavította a barna hajú lányt. - Az faj. Azt mondják, hogy egy másik fajba tartozunk?
- Totálisan furcsák. Az összes. - mondta nachosszal teli szájjal Mike.
- Nincsen logikájuk. Állandóan az érzelmeik alapján döntenek. - mondta Lucas.
- Nincsen logikánk. Érzelmek, nem logika. - mondta El Max-nek.
Mike ekkor egy hatalmasat böfögött. El elundorodott.
- Érezni lehet a sajtot. - röhögött Wheeler.
- Értem én! - vigyorgott Lucas. - Érzem a ritmust. - és ekkor elkezdett fingani a srác.
El azon nyomban letépte szemei elől a kendőt, majd Max-re nézett.
- Mi az? - kérdezte aggódva a vörös. El elkezdett röhögni, majd hanyatt vágódott a lány az ágyon. - Mi az? - kezdett el ő is nevetni.
Will és Suzie a lány szobájában voltak. Nem volt benne szinte semmi különleges. Fehér falak, fehér függöny mindkét ablak előtt. Egy átlagos ágy, az ágyhoz illő szekrény és íróasztal volt található a szobájában. Meg egy tükör az asztal mellett.
Suzie csak leült az ágyára és nézte, ahogyan Will a szobáját csodálta.
- Mi olyan jó a szobát nézegetni? Nincsen benne semmi sem. - feküdt el az ágyon Suzie.
- Nem tudom. - akadt meg egy szivárványos képen a szeme, ami az íróasztalon volt. - Csak olyan... Más, mint az enyém, vagy valamelyik másik barátomé.
- Mivel a barátaid fiúk. Te is az vagy. Én meg lány. Ezért ilyen a szobám. Ezért más. Mert mások vagyunk. - magyarázta Suzie a plafont bámulva.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...