22.

973 76 13
                                    

- És akkor azt mondta az az őrült a kocsiban, hogy túl sok időt töltök El-lel, és, hogy nem láthatom őt, ha nem viselkedek! - mondta felháborodva Mike a fagyizóban még mindig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- És akkor azt mondta az az őrült a kocsiban, hogy túl sok időt töltök El-lel, és, hogy nem láthatom őt, ha nem viselkedek! - mondta felháborodva Mike a fagyizóban még mindig. Dustin hallgatta a dolgokat, Lucas pedig gondolkozott.

- Mondta, hogy ki fog téged nyírni? - kérdezte Lucas. Mike csak értetlen fejjel jutalmazta kérdését a négernek.

- Nem.

- Akkor? Mi a franc van? Nincsen semmi félnivalód.

- Dehogynem! El tudja, hogy hazudok neki! Ahj, istenem, mit csináljak?

- Keressünk neki egy ajándékot! - jelentette be Lucas. Dustin is már értetlenül nézett maga elé. Mike csak ráncolta a szemöldökét. - Mi az? Max már ötször dobott, de mindig visszakönyörögtem magamat!

- Rendben. Menjünk! - állt fel az asztaltól Mike, Lucas utána futott, Dustin meg ottmaradt.

- Srácok! - kiabált utánuk, de már messze jártak.

Miután Max és El a dolgokat megbeszélték, Suzie-t fogták és elmentek ők is fagyizni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután Max és El a dolgokat megbeszélték, Suzie-t fogták és elmentek ők is fagyizni.

- Milyet kérsz majd? - kérdezte Max El-től, aki csak vállat vont. - És te? - nézett Suzie-ra. Azt sem tudta, hogy mi az a fagylalt. - Válasszak helyettetek? - nézte őket, majd a két lány bólintott egyet. - Oké, akkor ezt megbeszéltük. - Szia Steve! - ment a pulthoz a vörös.

- Sziasztok! - nézett a három lányra Steve. - Te neked szabad itt lenned? - kérdezte El-re pillantva, majd amikor Suzie-t méregette, Max leadta a rendelést: eper Suzie-nak, vanília El-nek, csoki Max-nek. Steve kiadta őket, a vörös állta mindhármat, majd elmentek.

A kijárathoz mentek. A bicikliknél ott volt Lucas, Mike és Will.

- Ember... - ütötte vállba Lucas Mike-ot, amikor a lányokat meglátta.

- Picsába... - suttogta Mike. - Max, hol voltatok?

- Vásároltunk. - mondta teljesen komoly arccal El.

- Eleve nem kellett volna Suzie után futni egyből! Nem, hogy még itt vásároljatok! Szabályellenes! - akadt ki Mike. Suzie csak felvonta szemöldökeit.

- Ő az állatkád? - kérdezte Max.

- Ja. Az állatkád vagyok? - nézett bele El Mike szemébe.

- Nem! Természetesen nem! - fojtotta vissza a kiabálását Mike.

- És ti pontosan mit is csináltatok? - kérdezte Suzie. Nem nagyon tudta, hogy mi van, de annyi leesett neki, hogy Mike megbántotta a nővérét.

- Öhm... A nagymamámnak kerestünk ajándékot... - csapta oldalba Lucas-t Wheeler.

- Igen... A mamájának kerestünk ajándékot. - próbált beszállni a hazudozásba Lucas. - Mert nagyon-nagyon...

- Beteg. Lehet még meg is hal... - mondta Mike. - De kerestünk neked is ajándékot természetesen... Csak össz-vissz három dollár, ötven centem van... És így szuper nehéz ajándékot venni.

- Nagyon-nagyon nehéz. - bólogatott Lucas.

- Hazudtok. - jelentette be Suzie.

- Te csak kussolsz! - mutogatott a lányra morogva Mike.

- Nem kussolok Michael. - feleselt vissza Suzie.

Hátulról fékezést hallott El. A busz. Max-szel úgy beszélte meg, hogy elbuszoznak hozzá. Visszanézett Mike-ra, majd lassan lépéseket tett felé. Amikor egy lépésre volt tőle, megszólalt a lány:

- Kidoblak. - mondta mérgesen. Mike értetlenül nézte őt, Max tátott szájjal nézte a jelenetet, Lucas csodálkozott, Will meg Suzie-t nézte. - Gyere Max! - sétált a lányhoz El. Max-szel elindultak a busz felé, felszálltak, mire a busz elhajtott.

Mike, Lucas, Will és Suzie az elmenő buszt nézte.

- Kellett neked megerősítened, hogy hazudok. - fordult Mike Suzie felé.

- Saját magadat hibáztasd! Ne engem! - bökte mutató és középső ujjával meg a fiú vállát a lány.

- Mike, igaza van. - mondta Lucas.

- Tudom. - motyogta Mike.

- Ez eleinte nagyon rossz lesz. - csapta vállba barátiasan Lucas Wheeler-t. - De egy idő múlva rájössz, hogy a lányok furcsák.

- Mintha a fiúk nem lennének azok. - morogta Suzie, majd elkezdett hazafelé sétálni.

A kém (Stranger Things Fanfiction)Where stories live. Discover now