- És minek vagy itt? - kérdezte Mike Twelve-től.
- Papa a testvéremért küldött. - felelt Twelve.
- Mit akar tenni El-lel? - nézett a lány szemébe Mike.
- Szerintem meg akarja ölni őt. - nézte a tetoválását Twelve.
- Miért? - kérdezte Will.
- Mert elszökött.
- És úgy akartad, hogy velünk összebarátkozol, majd El-lel is és a halálba rántod vissza? - emelte fel Mike a hangját.
- Nem! - könnyezett be a lány.
- Ne hibáztasd őt Mike! - védte Will Twelve-t. - Nem tehet róla, hogy ez a feladata!
- Ja, persze. - morogta Mike. Twelve elsírta magát, majd Will magához húzta a lányt és megölelte őt.
Mike csak nézte a két fiatalt. Mérges volt, hogy egy ilyen szörnyeteget beengedett a házába. Nem vette az adást, hogy a lány nem tehet erről. Nem akarta Eleven-t újra elveszíteni. Viszont boldog volt, hogy Will végre talált valakit.
- Hé! - simogatta Will a lány hátát. - Nyugi! - Twelve elhúzódott.
- Papa titeket is akar. Mindenkit! - sírt Twelve. - De nem fogom engedni. - téged Will biztosan nem.
- Miért? - kérdezte Will.
- Tudtok róla. Mindenkit akar, aki tud róla.
- Francba! - csattant fel Mike. - Hinnünk kéne neki?
- Igen! - felelt Will. - El-nek bezzeg hittél, amikor alig tudott elvileg makogni valamit. - állt fel a barátjához.
- De nem akart leütni a műanyag játékaimmal!
- Csak jogosan kiakadt! - kezdődött el a vita. Egy negyed órán át tartott a veszekedés.
- Álljatok le! Hagyjátok abba! - mondta Twelve, majd elkezdett az orra vérezni. A két fiú szája becsukódott. - Nem fog senki meghalni. Először tartottam magamat a tervhez. Papa azt mondta, hogy rosszak vagytok. De aztán megismertelek titeket. - nézett a lány Will-re.
- Ígéred? - kérdezte Will abban a pillanatban, hogy a lány rá pillantott. - Ígéred azt, hogy nem fog senki meghalni?
- Igen. Ígérem. - felelte Twelve.
- Neki, vagy az egész csapatnak? - kérdezte Mike.
- Az egész csapatnak. - vágta rá a lány. Mike látta azt, ahogyan Twelve Will-re nézett. Megsajnálta őt. Mégis olyan sorson ment keresztül, mint El.
- Megfelel? - ütötte vállon Will Wheeler-t.
- Meg. - sietett a karton dobozokhoz. Elővett az egyikből egy adó vevőt, majd a lány kezébe nyomta. Lucas-é volt, aki New Yorkba ment egész nyárra valami rokonához. - Nyárra megkapod.
- Mi ez? - nézte a tárgyat.
- Egy... - kezdett bele Mike, de Will félbeszakította őt.
- Egy adó vevő. Ezzel tudsz beszélgetni velünk, ha a megfelelő csatornára állítod. - kezdett el Will egy pöcköt forgatni.
- Lucas? - szólt bele Dustin.
- Nem, Byers. - mondta Will.
- Mit keres nálad Lucas adó vevője? - ekkor Will és Mike egyszerre nevetni kezdtek.
- Amíg Lucas vissza nem jön, Suzie-é. - mondta Mike.
- Suzie-é? Oké. - mondta Dustin. - Viszont anya hívat engem, szóval vétel vége. - tette le a göndör hajú fiú.
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...