- Az egy sárkány. Öh, tüzet okád a jó fiúkra. - mondta Will.
- Miért nem állítják meg? - kérdezte Suzie.
- Mert képtelenek rá. Viszont előbb-utóbb a varázsló egy bénító varázslattal lebénítja a szörnyeteget, majd a lovag megöli őt. - mesélte Will a kitalált történetét.
- Én ezt egyszerűbben megoldanám. - jelentette be Suzie. - Megállítanám őt és ketté hasítanám.
- Képes lennél rá? - kérdezte Byers.
- Tudod, a rosszak néha ravaszak. De én olvasok a gondolataikban. Így egy lépéssel előrébb vagyok náluk. - mosolygott kedvesen a lány, majd ajtó nyitódást hallottak meg.
- Will? - hallotta meg az említett fiú a nevét. - Kicsim, hogy-hogy hazajöttél? - kérdezte Mrs. Byers a fiú szobájába lépve. - Szia El! - intett Joyce Suzie-nak.
- Anya, ő nem El. - rázta a fejét nemlegesen Will. - Ő itt Mike új szomszédja, Suzie. - mutatta be a lányt.
A nő nem értette, hogy mi van. Most akkor, ha ez nem El, akkor ki ez?
- Oh, pedig nagyon hasonlítasz rá Suzie. - simította meg Joyce a lány vállát.
- Honnan tud az anyukád El-ről? - kérdezte Suzie suttogva Willtől.
- Tudod, El segített a barátaimnak és a családomnak a megtalálásomban. - mondta Will.
- Aha... - mérte végig Joyce-t a lány. - Szóval megbízhatok benne?
- Benne bármikor. - mosolygott Will. A lány a nőhöz közelebb lépett, majd megmutatta a bal csuklóját, amin a "012" tetoválás volt található.
- Azért vagyok itt, hogy El-t hazavigyem. De nem fogom. - nézett egyenesen Mrs. Byers szemébe a lány.
- Oh, kincsem! - ölelte magához Joyce Suzie-t. A lány meglepődött.
- Suzie! Suzie, veszed? Suzie! Veszed? - recsegett az adóvevő az íróasztalon. Will felkapta a kezébe, majd megnyomott rajta egy gombot és átadta Suzie-nak.
- Igen. Veszem. - mondta a lány, majd ujját elvette a gombról.
- Itt van a Papád. A házatoknál. - mondta Mike. - Veszed?
YOU ARE READING
A kém (Stranger Things Fanfiction)
Fanfiction- Ezt jól meg kell csinálnod Twelve! - mondta Twelve felnevelője, aki saját magát az apjának hívatta. - Tudom, Papa. - morogta a rövid, barna hajú lány. - Tudom, hogy meg kell találnom őt. - És el kell hoznod ide. A barátait is. - Értettem elsőre...