Trettionio

342 6 0
                                    

Det var nästa dag och jag satt och stirrade ut genom fönstret. Mina tankar gick kring hur jag kunde på en sekund förlora allt jag någonsin haft. Jag undrade hur det hade varit om hela min familj hade levt, eller åtminstone mamma.

Ljudet av att någon låste upp min dörr fick mig att vakna upp ur mina tankar. Snabbt torkade jag bort tårarna som runnit längst mina kinder och kollade mot dörren. In kom samma kille som igår tillsammans med en annan kille. Den andra killen var muskulös, han hade svart hår och mörka ögon. Han kollade på mig med ett äckligt flin och något med honom fick kalla kårar att gå längst min ryggrad.
"Hej babygirl", sa han med en äcklig underton och mitt hjärta började slå snabbare. Av någon anledning skrämde han mig.
Han gick fram till mig och ställde sig obehagligt nära. Lukten av snus slog emot mig och jag kunde höra hans tunga andetag. Jag ryckte till när hans hand hamnade aningens för högt upp på mitt lår. Jag pressade mig närmare fönsterrutan och försökte komma så långt bort från honom som möjligt. Men han hade andra planer. Hans händer låg på min tröjkant och snart var de innanför. Han började massera mina bröst och andades tyngre.
"Gå", sa han riktat mot killen som var här igår. Jag slängde en hjälplös blick på killen som varit har igår men han kollade bara på mig med en ångestfylld blick och mimade ett förlåt.
När killen gått ut så slet han av mig tröjan. Sedan backade han från mig och jag slog armarna runt min överkropp.
"Ligg", beordrade han och pekade mot sängen. Jag skakade på huvudet och hans blick mörknade. Snabbt var han framme vid mig och slog hårt till mig över kinden. Mina ögon svartnade för en sekund av slaget och kinden dunkade.
"Du ska ha klart för dig att du gör precis som jag säger", väste han så nära mitt ansikte att spott hamnade på mig.
Sedan slet han upp mig och puttade hårt ner mig i sängen. Med mörk blick tog han av mig alla mina kläder och sedan tog han av sig sina byxor innan han tvingade mig att suga av honom. Jag vågade inte längre säga emot så jag gjorde som han sa.
Kort därefter trängde han sin in i mig.
Smärtan gick inte att beskriva och lättnaden när han var klar var nog det bästa som hänt mig på länge.
Orörlig låg jag på sängen. Tårarna hade jag lyckats hålla inne. Han kollade på mig med äcklig blick medan han knäppte byxorna och gick ut.
När han hade stängt dörren efter sig så brast det. Tårarna forsade ner och jag kände mig äckligare än någonsin.

Babygirl Where stories live. Discover now