Femtiosju

325 5 1
                                    

Jag avbröt hånglet när någon tog tag i min axel och jag snurrade runt, fortfarande med killens armar runt om mig. Bakom mig stod en blond kille med blåa ögon, Oscar?
Jag var tvungen att blinka några gånger för att försäkra mig om att det verkligen var Oscar som stod där och hur mycket jag än blinka så var det Oscar som stod där.
"Du är jättefull", påstod han och jag nickade medan ett skratt bubblade upp.
"Ja det är lite det som är meningen när man är på fest", svarade jag sluddrigt och killen som hade sina armar runt om mig började kyssa mig i nacken vilket fick mig fnittra. Oscar kollade irriterat på honom innan han tog tag i min arm och drog mig därifrån.
"Men vad fan gör du?!", röt killen till Oscar. Oscar gav honom en mörk blick, och ärligt talat såg han riktigt läskig ut, innan han drog med mig ut från festen.
"Vad håller du på med?", frågade jag sluddrigt när vi kom ut ur huset. Han svarade inte först utan fortsatte dra med mig, så jag tvärstannade och korsade armarna. Han suckade och vände sig mot mig.
"Kom nu", sa han och jag skakade på huvudet.
"Du kan inte bara komma hit och förstöra min kväll för att sedan dra med mig hem", sa jag och han suckade.
"Vi kan prata om det imorgon, kom nu"
"Han var faktiskt bra på att hångla", muttrade jag fram medan jag gick mot Oscar som fnös åt mig.
"För att han är största fuckboyen", sa han och drog fram en cigarett, sedan erbjöd han mig en som jag glatt tog emot.
"Du är bara avundsjuk", fick jag ur mig och han höjde på ögonbrynet.
"På vad?", frågade han och tände sin cigg innan han räckte över tändaren till mig.
"För att han är bättre på att hångla än dig", sluddrade jag fram och stannade upp för att tända cigaretten.
"Hur skulle du veta det? Du har aldrig hånglat med mig", sa han roat och tog ett bloss.
"Inte ännu", sa jag och tog ett steg närmare honom. Jag kände värmen från hans kropp. Hans ögon vidgades aningens och när jag la mina armar runt hans hals och ställde mig på tå för att låta våra läppar mötas så stoppade han mig genom att blåsa rök på mig och skjuta undan mig med handen.
"Jag tänker inte hångla med dig", sa han och skrattade roat. Förolämpat kollade jag på honom.
"Varför då?", frågade jag och vinglade till. Han tog tag i min arm för att stödja upp mig.
"För att du är full", sa han.

Babygirl Where stories live. Discover now