Чата
Аз Той
Благодаря ти за уикенда
Беше интересноСега имаш компютър
Използай гоТака ли ще бъде връзката ни?
Ще ме наставляваш?Надявам се
Ще ти харесаСлед като ми отговори затворих компютъра взех договора влязох в стаята си отидох на леглото и легнах по корем започнах да чета
Договора
Следните клаузи са част от договор между доминат и покорен.Основна та цел на договор е да позволи на покорния да изследва сексуалните си граници в рамките на безопастноста.
Двете страни са съгласни и са наясно,че всичко,което се случи в рамките на клаузите,остава в тайна.
Както,че е обект на ограниченията и установените процедури в договора.Покорният се съгласява на сексуални действия от страна на доминанта.Изключение правят онези,които са посочени извън границите.
Покорният се съгласява да приема зачатъчни,изписани от лекар.
Покорният няма да влиза в отношения с друг,освен домината.
Покорният ще консумира редовно здравословна храна по негов избор.
Покорният няма да пие,пуши или взема наркотици.
Покорният винаги трябва да се отнася с уважение към доминанта.Ще се обръща към него с г-н,г-н Мендес или друга посочена от доминанта титла.Покорният не може да докосва доминанта без негово изрично позволение.
Безопасната дума,,червено" ще привлече интерес,че покорният е близо до границите си.
Когато бъде казана думата,,черно"доминантът прекратява всяко действие.
Покорният съгласен ли е да му бъдат връзвани ръцете?След 2 седмици
Днес е ужасен ден имам изпит. Станах рано да си преговора още оправих се и отидох в университета.Добре свърши поне така се надявам..........
YOU ARE READING
50 нюанса Шон Мендес
RomanceЗапочната:7 ноември 2018г. Завършена:16 август 2019г. Връзка между студентка и млад бизнес магнат.Какво ще се случи прочетете,за да разберете(+18)