- Да. Предястие, основно ядене и десерт с татко. - Погледни го с досада и врътнах очи. Шампанското ме изпълнява доста смела.
Той се налага към мен, хвана брадичката ми, поглед ме в очите съвместно сериозно и още по-сериозно каза:
- Следващият път, когато ми направиш тази физиономия, ще те сложи по корем върху колелото.
"Какво ?!"
- О! - казах задъхано. В очите му видях вълнение.
- О - изимитира ме той. - Почва се, Анастейжа.
Сърцето ми направи опит да пробие ребрата. Нещо ме стисна за врата. Защо беше така топло?
Той напълни чашата ми и аз практически изпих на една глътка всичко. След го погледнах смирено.
- Така, вече успях ли да прикова вниманието ти? - попита тази.
Кимнах.
- Отговори ми.
- Да ... успя да приковеш вниманието ми.
- Добре. - И так, сексуални дейности.
Седнах по-близо до него.
- Правил ли си секс с мъж?
- Не, никога не съм правил секс с мъж. Не навла в интересите ми.
- Госпожа Смит?
- Да.
"Какво ?!"
Той продължава по Избор.
- Поглъщането на сперма. Тук имаш шестица.
Изчервих се, но тязи другата в мен гордо изду устни.
- Е? - Той ме погледна усмихнато. - По тази точка всичко наред ли е?
Кимнах. Не може да го поглед в очите. Пак изпразних чашата.
- Още? - попита тази.
- Още. - И изведнъж се сетих за разговори ни следобед. Дали говореше за това, че искам още повече в тази връзка, или че искам още шампанско?
- Секс играчки? - попита тази.
Повдигнах рамене и погледни.
- Тези анални вибратори или каквото е там ... Това какво е? Каквото пише на опаковката ли? - Стиснах носа си и погледнах с отвратието.
- Да. - Той се усмихна. - И пак ще се върна към аналния секс. Подготовка.
- Аха ... а какво има „други вагинални и анални играчки"?
BẠN ĐANG ĐỌC
50 нюанса Шон Мендес
Lãng mạnЗапочната:7 ноември 2018г. Завършена:16 август 2019г. Връзка между студентка и млад бизнес магнат.Какво ще се случи прочетете,за да разберете(+18)