- Не.
- Значи изобщо не можеш да прецениш?
- Не мога.
- Не е толкова страшно, колкото си мислиш. Най-големият ти враг е собственото ти въображение - прошепна той.
- Трябва ли да ги правиш тези неща?
- Да.
- Защо?
- Това върви със завладяването на територията. Това умея да правя. Виждам, че си неспокойна.
Показа ми списъка. Подсъзнанието ми избяга с писък и се скри зад дивана.
Гледах тъпо.
- Можем да работим по тези методи.
- Или да не ги използваме изобщо - прошепнах.
- Това е част от сделката, бебчо. Но много бавно, без да те притискам, ще стигнем и до тях.
- Това нещо с наказанията. То ме притеснява най-много - казах почти без глас.
- Радвам се, че го каза. Когато свикнеш с всичко останало, ще увеличим
Преглътнах. Той се наведе към мен и целуна устните ми.
- Ето, само дето се притесняваше.
Вдигнах рамене. Сърцето ми пак се бе качило в гърлото.
- Виж, искам да обсъдим още нещо, преди да те заведа в леглото.
- В леглото? - Кръвта ми се раздвижи и затопли онези места, за чието съществуване доскоро не бях подозирала.
- Стига, Ана, трудно ми беше да мина през всичкото това четене, без на всеки ред да мисля как искам да те чукам, и то веднага. Не ми се вярва да не е имало някакъв ефект и върху теб.
Свих се от сладка болка. Моето друго аз се задъхваше от възбуда.
- Видя ли? Освен това искам да пробвам нещо.
- Нещо болезнено?
- Не. Престани да виждаш болка навсякъде. Това е предимно удоволствие. Да съм те наранил досега?
- Не - казах изчервена.
- Тогава? Виж, днес ми каза, че искаш повече... - Изведнъж спря, беше несигурен дали да продължи.
Той стисна ръката ми.- Извън времето, когато си ми подчинена, може би ще опитам. Не знам дали е възможно за мен, може да не мога да го направя, но ще опитам. Искам да опитам. Може би една нощ в седмицата. Не знам, наистина.
BẠN ĐANG ĐỌC
50 нюанса Шон Мендес
Lãng mạnЗапочната:7 ноември 2018г. Завършена:16 август 2019г. Връзка между студентка и млад бизнес магнат.Какво ще се случи прочетете,за да разберете(+18)